gas til svejser
Fra : Bruno Lind

Dato : 04-06-07 19:57

skal have lavet rust i bilen men mangler noget gas til min co2 svejser...
hvor pokker får man fyldt sin flaske op i århus området, har søgt på nettet
men intet fundet.
Nogen bud?

mvh b.l

Fra : Tom

Dato : 04-06-07 20:01

"Bruno Lind" <b_lind@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> skal have lavet rust i bilen men mangler noget gas til min co2 svejser...
> hvor pokker får man fyldt sin flaske op i århus området, har søgt på
> nettet men intet fundet.
> Nogen bud?

Hvad med Bauhaus?
Jeg så at de havde denne service i Flensborg

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-06-07 22:36

Tom skrev:

> Hvad med Bauhaus?
> Jeg så at de havde denne service i Flensborg

At man får en given flaske fyldt op?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-06-07 22:51

Hans Paulin (6310) wrote:

> At man får en given flaske fyldt op?

Det gor Gloridan, efter aftale.

Men Vemmelev ligger lidt langt fra Århus.
--
Mvh. Uffe Ravn
Hmm. hvor forsvandt den skråstreg mon hen?

Fra : Mr J..

Dato : 06-06-07 07:20

> Det gor Gloridan, efter aftale.

gør de også på sjælland, og den vi har her har super service :)

Mvh
Morten

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-06-07 22:39

Mr J.. wrote:

> gør de også på sjælland, og den vi har her har super service :)

112% enig.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Tom

Dato : 04-06-07 22:57

> At man får en given flaske fyldt op?

Jep, de havde en kæmpe poster ude på p-pladsen med at de fylder argon,
propan, acetylen og en hel masse andet

--
Tom

Fra : Q

Dato : 05-06-07 09:15

> [...]
> skal have lavet rust i bilen men mangler noget gas til min co2 svejser...
> hvor pokker får man fyldt sin flaske op i århus området, har søgt på

BP Gascenter har Hydro / Yara svejsegasser og ombytter bla. CO2 - det gør
deres Aalborg afdeling ihvertfald..

/peter

Fra : ShutEye

Dato : 05-06-07 18:09

> skal have lavet rust i bilen <klip>

Hvorfor? På min kommer det helt af sig selv :)