MotorTV iaften på Dk4 23:30
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 22:03

TopGear er fed underholdning.
Tester blot for dyre biler. Trivielt.
Deres humor er sjov, men trættende.

Bilmagasinets flop på news er for kort.

MEN Motortv.dk på DK4 er godt.
Han kommer godt rundt og omtaler
bilerne som menigmand ville gøre det.

Se det. Iaften 23:30 på dk4.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 22:27

> TopGear er fed underholdning.

Enig..

> Tester blot for dyre biler. Trivielt.

Never !!!

> Deres humor er sjov, men trættende.

never..

> Bilmagasinets flop på news er for kort.

har jeg ikke set..

> MEN Motortv.dk på DK4 er godt.
> Han kommer godt rundt og omtaler
> bilerne som menigmand ville gøre det.

Se det 3 gang, og så vil du ligge mærke til at han bare lukker ligyligt bras
ud hele tiden, og gerne det samme om og om igen, han er da nok den mest
tåbelige vært..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:11

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Se det 3 gang, og så vil du ligge mærke til at han bare lukker ligyligt
> bras ud hele tiden, og gerne det samme om og om igen, han er da nok den
> mest tåbelige vært..

Han kommer pænt rundt i programmet.
Ikke kun en halvsur gammel mand som Clarkson
som sidder og skaber sig konstant.
Så hellere se DK4- manden er begejstret på
en naturlig måde.,o)

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 04-06-07 10:57

Egue wrote:

> Bilmagasinets flop på news er for kort.

Alene det at man ikke ved hvornår det kommer ... så kunne man da aktivere
videorecorderen på passende tidpsunkter...

--
Per, Esbjerg

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 13:28

> TopGear er fed underholdning.

FEDEST underholdning!

> Tester blot for dyre biler. Trivielt.

Tjah, du er åbenbart ikke drengerøv nok, kan jeg høre. Hvem fanden gider se
en Fordi Sierra 1.6 Laser trisse rundt på kedelige danske landeveje? En
Bugatti Veyron der bliver brugt 100% er det de unge vil ha'!

> Deres humor er sjov, men trættende.

Trættende? Efter 9 sæsoner HUNGRER jeg stadig efter den 10. sæson, som snart
må være på trapperne!

Troels

Fra : KickAssCowboy

Dato : 04-06-07 17:37

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:4664053d$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> Bugatti Veyron der bliver brugt 100% er det de unge vil ha'!

> Trættende? Efter 9 sæsoner HUNGRER jeg stadig efter den 10. sæson, som

HØRT !!

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:14

"KickAssCowboy" <KaK@ms.com> skrev i en meddelelse

> HØRT !!
Den som blot går i andres fodspor finder aldrig nye veje.,o)

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:13

> [...]

> se en Fordi Sierra 1.6 Laser trisse rundt på kedelige danske landeveje? En
> Bugatti Veyron der bliver brugt 100% er det de unge vil ha'!

Den med varmeproblemerne ? *S*
Næh du. Lad os se en prober test
af mere normale biler...

> Trættende?

Og meget forudsigelig.

> Efter 9 sæsoner HUNGRER jeg stadig efter den 10. sæson, som snart må være
> på trapperne!

Ja, lad os få endnu en test af nok en 911'er nok en Ferrari, nok en
sportsvogn
som kan komme fra nok så ukendt et fabrikat selvom den måske er exotisk
nok..

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 22:23

> Ja, lad os få endnu en test af nok en 911'er nok en Ferrari, nok en
> sportsvogn
> som kan komme fra nok så ukendt et fabrikat selvom den måske er exotisk
> nok..

Jeg synes nu også deres minibilstest virker underholdende nok.

Drengerøve gider jo som sagt ikke høre om den ny Fiat Panda. (Nej vent, den
har de jo allerede testet, endda i en 4x4-version mod en mand i løb, gennem
London i myldretiden)

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:32

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46648288$0

> Drengerøve gider jo som sagt ikke høre om den ny Fiat Panda. (Nej vent,
> den har de jo allerede testet, endda i en 4x4-version mod en mand i løb,
> gennem London i myldretiden)

Ja, og det ku de bruge næsten en hel udsendelse på.
Hvorfor ikke lade den kravle ???
Hvorfor ikke lade den dyste på bane ?
Undvigemanøvre osv ?
Næh..igen en gammel mand som skriger
og forarges over ungdommen som igen
var hurtigere på aftrækkeren uden bil..

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 22:39

> Ja, og det ku de bruge næsten en hel udsendelse på.
> [...]

Jeg ved ikke hvor gammel du er, men efter Clarksons alder og glæde/interesse
for og i biler at dømme, må du godt nok være noget grusomt oppe i årene,
siden der ikke er så meget som 1 cl drengerøv i dit blod..

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 23:13

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46648662$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Jeg ved ikke hvor gammel du er, men efter Clarksons alder og
> glæde/interesse for og i biler at dømme, må du godt nok være noget grusomt
> oppe i årene, siden der ikke er så meget som 1 cl drengerøv i dit blod..

Tro mig.
Du tar' helt fejl.
Men Clarkson er påtrængende bevidst om sine
udgydelser. Den samme plade hver gang.
Og det er dêt jeg påtaler som værende trivielt.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 23:17

> Tro mig.
> Du tar' helt fejl.
> Men Clarkson er påtrængende bevidst om sine
> udgydelser. Den samme plade hver gang.
> Og det er dêt jeg påtaler som værende trivielt.

Hvor meget drengerøv er der i en der ikke kan li' DHB, synes Top Gear (og
Jeremy Clarkson) er fesent, og kører i en (rød) Sierra 1.6 LASER?

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 19:50

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46648f65$0

> Hvor meget drengerøv er der i en der ikke kan li' DHB, synes Top Gear (og
> Jeremy Clarkson) er fesent, og kører i en (rød) Sierra 1.6 LASER?

For mig handler det ikke om etiketten drengerøv eller ej.
Modsat dig, behøver jeg ikke predikatet drengerøv
for at omgivelserne skal opfatte mig som ungdommelig
eller andet.
For mig handler det om kvaliteten og indholdet.
i det jeg har med at gøre, og gerne med en vis
portion fornuft og realisme, hvilket du tydeligvis
ikke besidder evne i at administrere.

I mine øjne er du aldersforskrækket og
begiver dig rundt i total vildfarelse over
for din egen situation.

Desuden kan jeg godt lide DHB konceptet som sådan,
selvom priserne er forrykte for det man får, sammenlignet
med eks. 'Fast & Furious carshow' fornylig i Fredericia.
TopGear er underholdende, men trættende i længden.
Og en RØD Sierra in mint condition er der ikke så meget
at sige om, sålænge alt er originalt og derved gir' mere
streetrespect en nok så megen sænket japserpotte.

osv. osv.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-06-07 19:55

Egue skriver:

> Og en RØD Sierra in mint condition

Aha, mint condition = 3 cylinderdrift.

Ellers skal den pumpes med epo og derved mister man streetrespect (det
har du selv skrevet).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 20:35

> Egue skriver:

> Aha, mint condition = 3 cylinderdrift.

Når der tales mint condition, er det som regel
den generelle stand, mindre end en simpel fejltænding..

> Ellers skal den pumpes med epo og derved mister man streetrespect (det
> har du selv skrevet).

Du nævnte EPO. Jeg nævnte et additiv som gør gavn.
Men du synes sikkert også Riis bedrift stadig er cool.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-06-07 21:35

Egue skriver:

> Når der tales mint condition, er det som regel
> den generelle stand, mindre end en simpel fejltænding..

Nu er tændingen jo "laserjusteret", så den fejler vel ikke noget ?

> Du nævnte EPO. Jeg nævnte et additiv som gør gavn.

Det gør EPO også ved en cykelrytter.....

> Men du synes sikkert også Riis bedrift stadig er cool.

Hvilken ?
At stå frem ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 22:38

> Nu er tændingen jo "laserjusteret", så den fejler vel ikke noget ?

Det har intet med 'mindt condition' at gøre.

> Det gør EPO også ved en cykelrytter.....

Ja, hvis man er en taber som dig og ham du ikke kan glemme.

> Hvilken ?
> At stå frem ?

Hele hans færden og mangel på stil og anstændighed.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-06-07 05:31

Egue skriver:

> Det har intet med 'mindt condition' at gøre.

Altså er en bil i "mint condition" ikke en bil i god stand, da motoren
kan være noget lort. Det må være din fortolkning....

> Ja, hvis man er en taber som dig og ham du ikke kan glemme.

Næh

> Hele hans færden og mangel på stil og anstændighed.

Næh.

Cykelsporten og dens brug af præstationsfremmende stoffer er nok et
spørgsmål der er en anelse mere nuanceret end du nogensinde ville komme
til at kunne forstå.