hdi 307 display
Fra : brian.wwww@gmail.com

Dato : 02-06-07 20:58

mig 307 hdi 2,0 fra 2001 er begyndt at bippe lidt når den er kold og
skal trække igang den skriver et eller andet meget hurtigt og det er
væk inden man ka nå at læse det hvad kan der da stå

Fra : brian.wwww@gmail.com

Dato : 02-06-07 21:06

On 2 Jun., 21:58, brian.w...@gmail.com wrote:
> mig 307 hdi 2,0 fra 2001 er begyndt at bippe lidt når den er kold og
> skal trække igang den skriver et eller andet meget hurtigt og det er
> væk inden man ka nå at læse det hvad kan der da stå

jeg ka godt se det men jeg er dansker

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 21:19

<brian.wwww@gmail.com> skrev i meddelelsen
>mig 307 hdi 2,0 fra 2001 er begyndt at bippe lidt når den er kold og
>skal trække igang den skriver et eller andet meget hurtigt og det er
>væk inden man ka nå at læse det hvad kan der da stå

Har du tjekket olie?

--
/HB

Fra : brian.wwww@gmail.com

Dato : 02-06-07 21:31

On 2 Jun., 22:18, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:

> Har du tjekket olie?
>
> --
> /HB

jep hel i top men den skal da skiftes on 3-4000 km

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 03-06-07 04:49

brian.wwww@gmail.com wrote:
> mig 307 hdi 2,0 fra 2001 er begyndt at bippe lidt når den er kold og
> skal trække igang den skriver et eller andet meget hurtigt og det er
> væk inden man ka nå at læse det hvad kan der da stå

Den mangler nok lidt kølervædske. Kølervædske standen i beholderen falder
lidt når man starter, og det udløser alarmen.
Har prøvet det i min 206SW HDi. Den fik 1 dl. kølervædske og så var det
iorden.

M.v.h
Niels

Fra : brian.wwww@gmail.com

Dato : 03-06-07 10:29

On 3 Jun., 05:48, "Niels Jacobsen" <niels.k.jacob...@oncable.dk>
wrote:

> [...]
> lidt når man starter, og det udløser alarmen.
> Har prøvet det i min 206SW HDi. Den fik 1 dl. kølervædske og så var det

ja den står da godt nok lidt lav
så det prøver jeg
morderne skramel