Gamle Escort'er i Nordjylland...?
Fra : Brian

Dato : 02-06-07 16:13

Jeg så lige omtrent 8 gamle Ford Escort, de fleste mk1, men vidst også en
enkelt 2'er. De var umiddelbart fra et nordisk land, Norge eller Sverige vil
jeg tro...

Fra : Brian

Dato : 02-06-07 16:14

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige omtrent 8 gamle Ford Escort, de fleste mk1, men vidst også en
> enkelt 2'er. De var umiddelbart fra et nordisk land, Norge eller Sverige
> vil jeg tro...

Det gik lige stærkt nok :)
Kender nogen noget til dette, eller er det mon bare en masse gutter der er
på en hygge tud til lille DK?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 02-06-07 23:15

Følgende er skrevet af Brian:
> "Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det gik lige stærkt nok :)
> Kender nogen noget til dette, eller er det mon bare en masse gutter der er på
> en hygge tud til lille DK?

Mon ikke de er på vej til Padborg og køre klassisk i morgen?
Kai

Fra : Brian

Dato : 03-06-07 08:19

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Følgende er skrevet af Brian:

> Mon ikke de er på vej til Padborg og køre klassisk i morgen?
> Kai

Lyder sandsynligt. Jeg så dem forresten på Shell i Nørresundby, på toppen af
Forbindelsesvejen.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-06-07 08:22

Brian formulerede spørgsmålet:
> "Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Lyder sandsynligt. Jeg så dem forresten på Shell i Nørresundby, på toppen af
> Forbindelsesvejen.

I racetrim eller var de i "gadeform"?
Klassisk havde træning i går, og tidstagning sker vistnok lige nu.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 03-06-07 08:24

Fister Løgsovs sendte dette med sin computer:

Jeps, klik på livetider, http://www.raceresult.dk/
Kai

Fra : Brian

Dato : 03-06-07 09:33

> I racetrim eller var de i "gadeform"?
> Klassisk havde træning i går, og tidstagning sker vistnok lige nu.
> Kai

Racetrim vil jeg mene. De par stykker jeg kom tæt på havde "racer-bur" og
"buldre-potter" :) og interiøret var vidst strippet ned til ét forsæde...