Masser af superbiler i Silkeborg
Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-07 10:29

Hej alle

Ja, jeg skulle have sovet på Sas Radisson i Silkeborg i nat, men søvn
blev der ikke meget af. Der ankom nemlig hele tiden superbiler. Porsche
Gt3ér, Ferrari af forskellig art, Nobels, en Aston Martin DB9 og mangle
flere.

Hvad sker der i Silkeborg i denne weekend?

Mvh

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 10:40

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ferrari af forskellig art, Nobels, en Aston Martin DB9 og mangle flere.
>
> Hvad sker der i Silkeborg i denne weekend?

Dette
http://www.sportscarevent.dk/

--
/HB

Fra : Kasper Christensen

Dato : 02-06-07 11:19

> Dette
> http://www.sportscarevent.dk/
>
> --
> /HB

Ahh, tak for oplysningen. Nu vil jeg altså ind og sove

Mvh

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 11:25

> Ahh, tak for oplysningen. Nu vil jeg altså ind og sove
>
> Mvh
>
> Kasper

Var så lidt - men lyden af de biler var da sikkert værd at være vågen til

Sov godt

--
/HB

Fra : Kent Nielsen

Dato : 02-06-07 10:42

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ferrari af forskellig art, Nobels, en Aston Martin DB9 og mangle flere.
>
> Hvad sker der i Silkeborg i denne weekend?

Er der ikke noget sportscarevent fbm. børnecancerfonden på Jyllandsringen ?

Kent Nielsen

Fra : Morten

Dato : 02-06-07 17:37

> [...]
> Ferrari af forskellig art, Nobels, en Aston Martin DB9 og mangle flere.
>
> Hvad sker der i Silkeborg i denne weekend?

Så dem i dag på Jyllandsringen. Top$ Show!