Viskerblade gummi?
Fra : /Peter

Dato : 02-06-07 08:57

Nogle ideer om hvor der kan købes gummi til viskerblade i lange baner,
så man selv kan udskifte, jeg har en Toyota Previa, og de er lange og
dyre hos Toyota.

Fra : claus b. p.

Dato : 02-06-07 12:57

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> Nogle ideer om hvor der kan købes gummi til viskerblade i lange baner,
> så man selv kan udskifte, jeg har en Toyota Previa, og de er lange og dyre
> hos Toyota.

Toyota er ellers det eneste sted jeg har set at man kunne købe løse gummi.
Men det gælder måske ikke Previa? Jeg har aldrig set gummi i metermål. Men
det irriterer også mig at skulle spilde en masse af denne verdens resourcer,
og mine penge, på at være nødt til at købe metalstativet med hver gang. Min
er 65cm. (viskeren altså

/Claus

Fra : /Peter

Dato : 02-06-07 21:32

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Toyota er ellers det eneste sted jeg har set at man kunne købe løse
> gummi. Men det gælder måske ikke Previa?

Jojo, jeg har tidligere købt hos Toyota ca. 200,- kr. for to stk. gummi,
viskerblade 2stk. koster ca. 600,-kr., så jeg købte kun gummiet !

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-06-07 22:58

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Min
> er 65cm. (viskeren altså

Ellers kunne jeg godt være lidt misundelig :). Jeg plejer at købe billige
NoName viskere i Aldi etc., og så flytte gummiet over på "mekanikken" fra
"mærke" viskere. Det virker fint for mig, og jeg køre trodsalt 160km. dg.,
samtidig NÆGTER jeg at betale +100,- for lidt gummi.... .

Fra : Tom

Dato : 02-06-07 21:34

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Nogle ideer om hvor der kan købes gummi til viskerblade i lange baner,
> så man selv kan udskifte, jeg har en Toyota Previa, og de er lange og dyre
> hos Toyota.

HVER gang fruen skal have skiftet viskerblade (stort service), så nøjes jeg
også bare med at købe gummiet hos tojoda i flensborg. Mener det koster
omkring 100 Kr for 2 stk foran og en til bagruden.
Tager kun et par min at skifte selv om det ikke er hele viskeren

--
Tom