opel start problemer
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 07:58

Hej...

min svoger har lige købt en opel str.car 1,3LS fra 1987 den har nu start
problemer den drejer rundt der er masse af strøm, der er gnist på tændrør
men starter ikke?!?!

nogle der kender til ovennævnte problem???

extra kan jeg fortælle at gutten han købte den af sagde at den en gang i
mellem satte ud under kørsel når der var under halv tank, er ikke klar over
om det har noget med problemet at gøre... TANKEN ER PT. FULD!!!!!

Anders

Fra : Per Jensen

Dato : 02-06-07 09:55

anders skrev:
> [...]
> mellem satte ud under kørsel når der var under halv tank, er ikke klar over
> om det har noget med problemet at gøre... TANKEN ER PT. FULD!!!!!

Prøv at løsn tankdækslet, er der vacuum i tanken ? det kan være at
lufttilførslen til tanken er stoppet, så suger bilen indtil at pumpen
ikke kan overvinde vacuumet.

// Per.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-06-07 19:17

anders skrev:

> nogle der kender til ovennævnte problem???

Da jeg købte min 1. Kadett E havde den haft lignende probs ved den tidligere
ejer i lang tid.

Jeg rensede svømmerhuset for snavs og vand, blæste dyserne rene, monterede
et benzinfilter i motorrummet og gav den noget kaburatorsprit.

Siden dén dag startede den hver eneste gang.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd