Chervolet Cabriolet på gule plader ??
Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 01-06-07 15:51

Så en mærkelig bil i Næstved den anden dag, en stor chervolet Rød cabriolet,
men på gule plader..

Den så rimelig ny ud men jeg må indrømme at jeg havde aldrig set noget lign
før..

Nogen som kender noget til bilen og dens opbygning ??

Thomas

--
www.Lavpris-laase.dk
Købmagergade 12

____________________________

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 01-06-07 16:10

> [...]
> lign før..
>
> Nogen som kender noget til bilen og dens opbygning ??

Tror du ikke at det er en Chevrolet SSR du har set?
http://www.carsareus.dk/default.asp?ID=147

/Kasper Hansen

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-06-07 16:17

"Lavpris-laase.dk" <salg@lavpris-laase.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lign
> før..
>
> Nogen som kender noget til bilen og dens opbygning ??

Det er en Chevrolet SSR.

Billeder :
http://images.google.dk/images?q=chevrolet+ssr&hl=da&um=1&sa=X&oi=images
&ct=title

Facts:
http://www.edmunds.com/chevrolet/ssr/review.html

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : ShutEye

Dato : 01-06-07 16:28

> Det er en Chevrolet SSR.

Er det ikke en Deawoo SSR? :)

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-06-07 16:35

ShutEye skrev:

> Er det ikke en Deawoo SSR? :)

Nej, den er for "pæn" til at være en Daewoo.

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"