Banjobolt / hulskrue i M12 x 1.5 mm med 1/~
Fra : Jonas R.

Dato : 29-05-07 22:06

Ja,

Nogen som har en god ide til hvor faen jeg kan støve en banjo bolt / hul
skrue op, som har et M12 x 1.5mm gevind udvendigt og et indvendigt 1/8" npt
gevind i toppen af bolten.
Er til at installere en elektrisk benzin tryks måler, forstillede mig noget
ala det her:

http://www.autometer.com/cat_accessoriesdetail.aspx?vid=40

Problemet med denne er, at den desværre er M12 x 1.25 og derfor passer den
ikke. Ellers havde den været perfekt.

/Jonas R.

Fra : Mogens

Dato : 30-05-07 04:47

"Jonas R." <hihi@hihi.invalid> skrev i en meddelelse

> Nogen som har en god ide til hvor faen jeg kan støve en banjo bolt / hul
> skrue op, som har et M12 x 1.5mm gevind udvendigt og et indvendigt 1/8"
> npt gevind i toppen af bolten.

Teoretisk burde Würth vel ha' delen...
www.wuerth.dk/web/da/home/produkter/produkter_/katalog_og_brochurer/Kataloger_og_brochurer.html

www.wuerth.dk/web/da/home/kontakt/find_naermeste/Find_naermeste.html