Udskifte Org Radio Fiat marea/brava
Fra : Bob :-\)

Dato : 29-05-07 16:01

Hej

Skulle til at sætte en lille subwoffer i baggagerummet på min Fiat marea,
men fandt ud af der
ikke er sub udgang på den orginale Radio/Cd afspiller , så den skal skiftes
men den har en speciel
form .
Jeg har set man kan købe sådan en her http://wiwasound.de/images/24020.jpg
Så man kan montere en alm Cd afspiller i bilen.
Jeg kan ikke finde nogle steder på nettet i dk hvor den kan købes, er der en
har kenskab til en
hjemmeside hvor de sælges ??
Ellers må jeg lige prøve en Fiat forhandler, og høre hvad de tager for en .

Hilsen Robert

Fra : Fl. Baumann

Dato : 29-05-07 19:37

"Bob " <HUSKATSLETDETTEHERMEDSTORTmr.bob@tele2adsl.dk> skrev i
meddelelsen news:neX6i.23$Ni7.22@news.get2net.dk...

> Ellers må jeg lige prøve en Fiat forhandler, og høre hvad de
> tager for en .

FIAT har den og den er rørende billig... ingen grund til at finde
en på nettet og betale for forsendelsen.
Købte selv en til min Brava for nogle år siden!

--
Fl. Baumann

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 20:43

> FIAT har den og den er rørende billig... ingen grund til at finde en på
> nettet og betale for forsendelsen.
> Købte selv en til min Brava for nogle år siden!

I agree.

Mener den koster omkring kr. 150,-

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Bob :-\)

Dato : 29-05-07 20:59

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse

> I agree.
>
> Mener den koster omkring kr. 150,-
>
> Med venlig hilsen
>
> Rune.

Det lyder rigtigt godt ringer til Fiat i morgen og bestiller en

Tak for jeres hurtige svar

Hilsen Robert