Køreteknisk kursus
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 28-05-07 23:31

Hej

Jeg har fået en ny slæde, og jeg vil jo gerne vide hvordan den skal
håndteres i pressede situationer, før det bliver nødvendigt.

Altså en eller anden form for køreteknisk kursus, eller sådan noget (i egen
bil).

Jeg har fundet noget på det lokale køreteknisk anlæg (i Horsens), hvor man
for 750kr kan komme ud ca. 3 timer og få noget undervisning i egen bil på
glatbane etc. Det lyder jo fint.

Inden jeg melder mig til, ville jeg lige høre herinde, om der er andet, jeg
skal overveje? Bedre kurser f.eks.?

- Klaus

Fra : Møller

Dato : 29-05-07 09:50

news.cybercity.dk skrev:
> Hej
Inden jeg melder mig til, ville jeg lige høre herinde, om der er andet,
> jeg skal overveje? Bedre kurser f.eks.?
>
> - Klaus

Det kommer lidt an på din alder, nogle regioner har specielle kurser for
unge pris er omkring 100-200 kr.
http://www.respekt.dk/

Ellers er der jo de velanskreven

Jyllandsringen og Sjællandsringen (KTI)
http://www.fdm.dk/public/fdmwebsites/fdmkoreteknik/FDMsjallandsringen/kursuspriser/kursuspriser.htm
http://www.kti.dk/

De udbyder alt fra alm. glatførekurser m.v til avancerede kurser.

Mere avancerede kurser er der jo også, men de kræver normalt at man har
nogen erfaring.

Møller

Fra : claus b. p.

Dato : 29-05-07 10:04

"news.cybercity.dk" <spammersdie@fromcancer.com> wrote in message
> [...]
> glatbane etc. Det lyder jo fint.
>
> Inden jeg melder mig til, ville jeg lige høre herinde, om der er andet,

Jeg synes det lyder som en god ide, jeg prøvede det sidste år på en bane på
Sjælland, og det var både fornøjeligt og lærerigt.
Du kan selvfølgelig også tilmelde dig et racerkursus på Sturup....

/Claus

Fra : Brian

Dato : 29-05-07 16:18

news.cybercity.dk wrote:

> Inden jeg melder mig til, ville jeg lige høre herinde, om der er
> andet, jeg skal overveje? Bedre kurser f.eks.?

Jeg bor også i Horsens - vil du afsløre hvem der tilbyder sådan et kursus ?

/Brian

Fra : Klaus Jensen

Dato : 29-05-07 23:05

"Brian" <nej@tak.du> wrote in message
> Jeg bor også i Horsens - vil du afsløre hvem der tilbyder sådan et kursus
> ?

Jeps. Det er køreteknisk anlæg, Horsens. http://www.glatvej.dk/

Jeg håber de er skarpere til at undervise end til at lave hjemmesider! :D