Optimisme
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 17:57

Nok kører hun i en lille bil, meeeen:

http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=18997

Troels

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-05-07 18:55

On Sun, 27 May 2007 18:57:07 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<troels112@plougmann-olsen.dk> wrote:

>Nok kører hun i en lille bil, meeeen:
>
>http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=18997
>
>Troels

Jeg burde grine, men jeg sidder simpelthen og hidser mig op over, at
vi har sådanne idioter kørende rundt. Det er da for fanden tydeligt
for enhver knude, at selve bilen er længere end båsen og hun bliver
bare ved og ved og ved.

Seriøst en burde have hevet hende ud af bilen og stukket hende en
huskekage.. bare for, at være dum og for, at hun måske kunne vågne op
af sin blonde rus...

ØV!

--
Martin Lind Johansen
Kolding, DK

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 06:36

"Martin Johansen [6000]" <martinlj@tiscali.dk> wrote in message

> Seriøst en burde have hevet hende ud af bilen og stukket hende en
> huskekage.. bare for, at være dum og for, at hun måske kunne vågne op
> af sin blonde rus...

Ja ... det er vi faktisk meget enige om. Gad vide hvad hun eller kunne finde
på i trafikken?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-05-07 09:39

>Ja ... det er vi faktisk meget enige om. Gad vide hvad hun eller kunne finde
>på i trafikken?

Det er skræmmende, at tænke på.

Jeg er overbevist om, at hvis hende på filmen var blevet spurgt om hun
selv synes det var smart så ville hun ikke kunne se sin egen fejl..

--
Martin Johansen [6000]

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-07 19:14

Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Nok kører hun i en lille bil, meeeen:
>
> http://www.fjolletobak.com/detail.php?&content=18997

Italien..... (og en mand

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 23:58

> Italien..... (og en mand

Lyt til hendes stemme sidst i klippet...

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-05-07 09:18

Troels Plougmann-Olsen skriver:

> Lyt til hendes stemme sidst i klippet...

My bad, så den uden lyd......

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 28-05-07 12:33

> My bad, så den uden lyd......