Dækmontering
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 27-05-07 15:45

Hej
Kender I nogen som kan skifte dæk til en god pris?
Min lokale dækmand skal have 480 kr. for at skifte. Kan det gøres billigere?
Bor I nordsjælland, men kører 18 km/l, så vi kan nå langt, hvis prisen er
god.
Det drejer sig om 4 brugte vinterdæk, som skal afløse de siddende
lorte-vinterdæk, som sidder på bilen nu.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 16:17

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> god.
> Det drejer sig om 4 brugte vinterdæk, som skal afløse de siddende
> lorte-vinterdæk, som sidder på bilen nu.

Hmm. det bliver sikkert også en kold sommer med glatte veje.

Tror såmænd også der er fare for, at du måske starter en debat ang vinterdæk
vs sommerdæk og bremseevne osv

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 16:31

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Thansen tager vist 100 kr pr dæk. Men om de kun vil skifte til nye de selv
har solgt, ved jeg ikke.

> Tror såmænd også der er fare for, at du måske starter en debat ang
> vinterdæk vs sommerdæk og bremseevne osv

Se, hvis den starter, så er det DIG og ikke ham, der har startet den! :)
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 16:35

"TBJ" <bruussnabelaosprikdk> skrev i meddelelsen

> [...]
> har solgt, ved jeg ikke.

> Se, hvis den starter, så er det DIG og ikke ham, der har startet den! :)

Så skulle han have skrevet at han først skulle bruge dækkene til vinter

Damn - nu er den jo næsten igang...!!

--
/HB

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 27-05-07 17:33

> Hmm. det bliver sikkert også en kold sommer med glatte veje.

Disse vinterdæk fra Uniroyal med ca. 85% fik jeg kostergratis, så kører jeg
gerne på vinterhjul.

> Tror såmænd også der er fare for, at du måske starter en debat ang
> vinterdæk vs sommerdæk og bremseevne osv

Forhåbentlig ikke, for så misforstår folk mit jo spørgsmål.
Der er ikke noget mere røvsygt end at se sin egen tråd blive sporet OT, især
hvis emnet slet ikke er besvaret.

Michael

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-05-07 16:33

Michael Kirkegaard wrote:
> [...]
> Min lokale dækmand skal have 480 kr. for at skifte. Kan det gøres
> billigere? Bor I nordsjælland, men kører 18 km/l, så vi kan nå langt,

480 kr. _er_ da en god pris ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 27-05-07 17:30

> 480 kr. _er_ da en god pris ..

Jo da, det var heller ikke det jeg anfægtede...
Kunne det gøres billigere, er det jo spændende, for jeg skal jo også have
skiftet bagdækkene på Previa'en (Evt. alle 4 til sommerdæk) Det er 215/65-15
og de er halvdyre hos dem lokale..faktisk utroligt svinedyre.

Fra : Sidse

Dato : 27-05-07 17:48

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> god.
> Det drejer sig om 4 brugte vinterdæk, som skal afløse de siddende
> lorte-vinterdæk, som sidder på bilen nu.

Hej

Du kan prøve at ringe til www.ha-ts.dk (det er min mands lille firma) Han
plejer at være være ret billig,
og så har han åbent aften og weekend

> [...]