Nogen der har erfaringer med dette firma?
Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 09:40

http://www.avantix.dk/catalog/ Bergs hedder firmaet, ingen
plastikkort betalingsmulighed, jeg bryder mig ikke lige så meget
om firmaer uden denne betalingsmulighed. Nogen der kender og
handler hos firmaet?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-07 09:55

Henning Lund skrev:

> Nogen der kender og
> handler hos firmaet?

Der er lidt anmeldelser fra hans egen side hér:

http://avantix.dk/catalog/reviews.php

Han skrev i gruppen om bilstereo da jeg fulgte dén - virkede seriøs.

Hér er et link:

http://kortlink.dk/3w4m
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 09:58

> Der er lidt anmeldelser fra hans egen side hér:
>
> http://avantix.dk/catalog/reviews.php
>
> Han skrev i gruppen om bilstereo da jeg fulgte dén - virkede
> [...]

Tak for svaret, det ser posetivt ud, ud over bankoverførsel

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-07 10:01

Henning Lund skrev:

> Tak for svaret,

Velbekomme
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-05-07 09:56

Hans Paulin (6310) skrev:

> Der er lidt anmeldelser fra hans egen side hér:
>
> http://avantix.dk/catalog/reviews.php
>
> Han skrev i gruppen om bilstereo da jeg fulgte dén - virkede seriøs.

Uden at kende firmaet så virker det i mine øjne som noget meget
seriøse/kundevenlige forretningsbetingelser de holder sig på siden.
Dog er det noget bøvl for private ikke at betale med kort.

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 10:02

Der må være nogle genier her i gruppen, der kan anbefale et mærke
der er godt fra Berg? Pioneer, Blaupunkt, JVC, det er jo kendte
mærker ift. Bluetinum, XSound whatever, men er der et bud på hvad
er bedst til pengene, jeg går meget op i at radiodelen skal være
optimal, altså ingen susen og andre sære lyde.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-07 10:09

Henning Lund skrev:

> Der må være nogle genier her i gruppen, der kan anbefale et mærke
> der er godt fra Berg?

Ville det ikke være bedre at spørge i news:dk.teknik.lyd.bilstereo ?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 10:20

> Ville det ikke være bedre at spørge i
> news:dk.teknik.lyd.bilstereo ?

Måske, men det er ikke en grupper jeg abbonerer på, og der er
sikkert et par stykker herinde, som har lyd i bilen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-05-07 10:22

Henning Lund skriver:

> Måske, men det er ikke en grupper jeg abbonerer på, og der er
> sikkert et par stykker herinde, som har lyd i bilen.

Så må du til at abbonere på den.

Du abbonerer heller ikke på gruppen om modeljernbaner, så spørgsmål
omkring disse er også velkomne her eller ????

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 10:30

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Så må du til at abbonere på den.
>
> Du abbonerer heller ikke på gruppen om modeljernbaner, så
> spørgsmål omkring disse er også velkomne her eller ????
>
> Klaus
Gud fader i skuret, jeg kan se sammenligningen mellem fritid bil
og bilradio, man kan da i sin fritid sidde og høre radio i sin
bil.

Nå men jeg kommer som regel altid galt i denne gruppe da jeg af
en eller anden grund spørger om noget der kan genere folk, sorry
jeg spurgte, kan desværre ikke slette indlæget så det må i
desværre leve med.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:32

> Nå men jeg kommer som regel altid galt i denne gruppe da jeg af en eller
> anden grund spørger om noget der kan genere folk, sorry jeg spurgte, kan
> desværre ikke slette indlæget så det må i desværre leve med.

Det kan du tro du kan.

Meddelelse -> Slet meddelelse.

Troels

Fra : NG

Dato : 27-05-07 10:02

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> http://www.avantix.dk/catalog/ Bergs hedder firmaet, ingen plastikkort
> betalingsmulighed, jeg bryder mig ikke lige så meget om firmaer uden
> denne betalingsmulighed. Nogen der kender og handler hos firmaet?

Forstod umiddelbart ikke din usikkerhed -

men jeg kom til at se din hjemmeside og der kan jeg se du er en af dem der
tit er uheldig -

http://www.sitecenter.dk/freespace/firmaerderskiderpdig/

Så måske for din og Bergs skyld skulle du finde en anden mulig leverandøg

mvh
Per

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 10:18

> Forstod umiddelbart ikke din usikkerhed -

Hvis man har muligheden for at betale med plastik, kan beløbet
altid hives hjem via banken, hvis firmaet ikke overholder deres
aftaler mm, det kan man ikke med overførsler.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:29

> Hvis man har muligheden for at betale med plastik, kan beløbet altid hives
> hjem via banken, hvis firmaet ikke overholder deres aftaler mm, det kan
> man ikke med overførsler.

Du kan da sagtens "låse" en overførsel, så den kan ses, men ikke hæves, før
du siger god for det.

Troels

Fra : John Sahl

Dato : 28-05-07 07:32

Troels Plougmann-Olsen wrote:
> Du kan da sagtens "låse" en overførsel, så den kan ses, men ikke
> hæves, før du siger god for det.

Det kan du bare ikke bruge til noget.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:18

> http://www.sitecenter.dk/freespace/firmaerderskiderpdig/

Man skal som oftest tænde for det lange lys, før den kan holde det tændt.

Troels

Fra : Henning Lund

Dato : 27-05-07 10:23

Troels Plougmann-Olsen skrev:

> Man skal som oftest tænde for det lange lys, før den kan holde
> det tændt.
>
> Troels

Hvad linker du til?

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:28

> Hvad linker du til?

Jeg linker intet til.

Troels

Fra : ShutEye

Dato : 28-05-07 12:15

> Forstod umiddelbart ikke din usikkerhed -

Du er dårligere stillet mht tilbagebetaling oa hvis du overfører pengene.
<klip>

Fra : Brian

Dato : 27-05-07 10:36

Henning Lund wrote:
> [...]
> plastikkort betalingsmulighed, jeg bryder mig ikke lige så meget
> om firmaer uden denne betalingsmulighed. Nogen der kender og

Jeg har handlet hos ham flere gange, kundeservicen er i top. Står man og
mangler en dims, er han rigtig flink til at skaffe den hjem selv om han ikke
har den i sit "katalog".

/Brian

Fra : Brian Larsen

Dato : 27-05-07 14:33

On 27 Maj, 10:40, "Henning Lund" <f...@fakeadresse.com> wrote:
> [...]
> plastikkort betalingsmulighed, jeg bryder mig ikke lige så meget
> om firmaer uden denne betalingsmulighed. Nogen der kender og

Jeg har købt en Surround reciever derfra for et års tid siden. Ingen
problemer overhovedet og fin service.

--

// brian