Gokart på hvide plader
Fra : EA

Dato : 26-05-07 16:38

Hej NG
For en 14 dages tid siden, så jeg på tv2news en prøvekørsel af en gokart på
hvide nummerplader.
Er der nogle, der ved noget om den, såsom typegodkendelse o.l.

EA

Fra : Mogens

Dato : 26-05-07 16:47

www.pottenstein.dk/salg.htm

--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Jakob

Dato : 26-05-07 16:49

> [...]
> på hvide nummerplader.
> Er der nogle, der ved noget om den, såsom typegodkendelse o.l.

Den var også med i bilmagasinet( det trykte), den kunne købes her
:http://cic-auto.com/da_default.asp?id=473 Men er solgt

Fra : Møller

Dato : 26-05-07 17:06

EA skrev:
> [...]
> hvide nummerplader.
> Er der nogle, der ved noget om den, såsom typegodkendelse o.l.

Den har været opp flere gange, Ja den eksisterer og har været udstillet
Balle. og omtalt i en del blade og aviser. :

http://www.impot.dk/

Uden afgift: 24.500,-

så kan du selv gange op, og forhøre dig om livsforsikring.

Møller

Fra : Mogens

Dato : 26-05-07 17:13

"Møller" <eamz@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.impot.dk/
> Uden afgift: 24.500,-

Linkede jeg også til, men den er tilsyneladende noget billigere
i udlandet. Så een til 2.000 euro i Holland - 15.000 DKK !

Fra : Kent Nielsen

Dato : 26-05-07 17:34

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse

> Linkede jeg også til, men den er tilsyneladende noget billigere
> i udlandet. Så een til 2.000 euro i Holland - 15.000 DKK !

http://www.funracer.nl/FunShop/view_product.php?database=buggy&productID=97886950&groep=fun&lang=uk

Kent Nielsen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-05-07 17:27

> [...]

> Den har været opp flere gange, Ja den eksisterer og har været udstillet
> Balle. og omtalt i en del blade og aviser. :

Hvad mon afgiften er på sådan en?

Tror nok forsikringen har lidt svært ved at finde den i deres database :)

/Dennis

Fra : EA

Dato : 26-05-07 18:59

Hej NG

I skal have rigtig mange tak for de gode indlæg, som har ført mig på rette
spor.

Tak skal i have.

EA

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:46585fda$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-05-07 09:33

On Sat, 26 May 2007 18:27:08 +0200 "Dennis Pedersen"
<usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> sent the following smoke signals:

>Hvad mon afgiften er på sådan en?

Hvis den med sin knallertmotor går så langt på literen som sådan nogle
typisk gør, så må der være en klækkelig afgiftsnedsættelse.

>Tror nok forsikringen har lidt svært ved at finde den i deres database :)

Den kan ikke være så dyr, når man tager den lave egenvægt og 8 hk i
betragtning.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn