Mustang række 6 lyd?
Fra : m0rt3n

Dato : 25-05-07 21:05

Jeg vil gerne høre, hvordan en Mustang med række 6 motor fra omkring 1967
lyder. Der er mange videoer på youtube, men det er kun V8ere. Nogen som har
link på r6?
Mvh m0rt3n

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-05-07 21:14

Hej!

m0rt3n wrote:

> Jeg vil gerne høre, hvordan en Mustang med række 6 motor fra omkring 1967
> lyder. Der er mange videoer på youtube, men det er kun V8ere. Nogen som har
> link på r6?

Kan da være lige meget - sådan en krabat skal da have V8, helst 429 e.lign.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-05-07 21:41

> Hej!

> Kan da være lige meget - sådan en krabat skal da have V8, helst 429
> e.lign.

Nope!
Det skal da være en 351'er.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Eiríkur Harðarson

Dato : 25-05-07 21:50

m0rt3n <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev:
> [...]
>Mustang med række 6 motor fra omkring 1967
>lyder. Der er mange videoer på
>youtube, men det er kun V8ere. Nogen som har
Hej jeg har haft sådan en.....den lyder som en symaskin... er
langsom og kedelig og sluger bensin i forhold til en med 8 cyl.
glem alt om en 6 cyl. En 8 cyl er det eneste ægte :)og man kan
rigtg nyde motorens tomgang,lyd og brølet ved at trykke på
speederen, så hvis du overvejer at købe en ?? tænk dig om.

Fra : Eiríkur Harðarson

Dato : 25-05-07 21:50

Fra : m0rt3n

Dato : 25-05-07 22:53

"Eiríkur Harðarson (slet PLXJT)" <eiki@PLXJTparadis.dk> skrev i en
meddelelse news:11801265110.702919303759806@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> rigtg nyde motorens tomgang,lyd og brølet ved at trykke på
> speederen, så hvis du overvejer at købe en ?? tænk dig om.

Hej Eiríkur, ja jeg overvejer at købe en Mustang. Jeg kan se, at 6
cylinderne er meget billigere end V8erne. Det er jo nok fordi, der ikke er
nogen, der vil have dem. Lyden er bestemt vigtig, så det er nok V8 jeg skal
have. Jeg troede dog, at det var V8erne der var tørstige?
Mvh m0rt3n

Fra : Kent

Dato : 26-05-07 09:15

"m0rt3n" <jnsn@R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cylinderne er meget billigere end V8erne. Det er jo nok fordi, der ikke er
> nogen, der vil have dem. Lyden er bestemt vigtig, så det er nok V8 jeg

Åh ja - sådan en Mustang V8 er bare kræs for øregangene . Den lyd er
der ikke meget, der overgår..... det skulle da lige være en Harley
Motorcykel
måske .

Håber også engang at få sådan en Mustang til at stå i garagen som bil nr. 2.
Problemet er bare, at jeg ikke har forstand på at reparere sådan en, og så
bliver det nok for dyrt et projekt. Men selvfølgelig - man kunne jo tage
nogle
kurser .

Kent.

Fra : Mogens

Dato : 26-05-07 10:10

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bliver det nok for dyrt et projekt. Men selvfølgelig - man kunne jo tage

Hvis du køber en bil, som ér istandsat, bliver der ikke noget at
reparere på. Du kører jo ikke så mange km i den. Dit største
problem vil blive vinteropbevaringen...
--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-07 13:41

> [...]

>Åh ja - sådan en Mustang V8 er bare kræs for øregangene . Den lyd er
>der ikke meget, der overgår..... det skulle da lige være en Harley

Det er jo altid et ? om smag og behag - sat ved siden af Spirilen
lyder naboen's musse nok lidt spag i koderne ;)

--
Jan_stevns

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 25-05-07 22:57

Selv er gammel bimmer er mere sprød i 6'er lyden end en R6 Mustang.

-Leon