MC med minimum af vedligeholdelse til inge~
Fra : Keld Rasmussen

Dato : 28-05-07 20:43

Jeg er på kig efter en MC nummer 2, til at afreagere min kørelyst på
mens jeg renoverer min Triumph, budgettet hedder max 20000, men gerne
tættere på 10000.

Så vidt jeg kan overskue kan det deles op i 3 kategorier, Jawa / MZ
gruppen, kinesergruppen, og meget gamle japanere gruppen

Hvad skal man kigge efter når ønskerne er en stabil MC der ikke kræver
meget andet end et olieskift og et nyt tændrør en gang i mellem, kan
følge med trafikken på landevejen, og ikke konstant holder i vejkanten.

--
Keld
Triumph Trident 1975 (adskilt)

Fra : Thomas Jensen

Dato : 28-05-07 20:45

> Hvad skal man kigge efter når ønskerne er en stabil MC der ikke kræver
> meget andet end et olieskift og et nyt tændrør en gang i mellem, kan følge
> med trafikken på landevejen, og ikke konstant holder i vejkanten.

tjah en yamaha XS400 kunne være et bud.
Eller en suzuki gs500 ?

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-05-07 21:10

> tjah en yamaha XS400 kunne være et bud.

Jeg tænkte det samme, og min Yamaha XS400 Seca står netop og keder sig fordi
jeg har fået en FZ6. Men den har skam tjent mig godt i de 6 år jeg har
haft den.

Det er en meget stabil motorcykel og hvis den blot bliver vedligeholdt, så
laver den nok ikke de store overraskelser i de næste mange år.

Sjovt nok så overvejer jeg at skulle sælge den for ca. 10.000,-, men har
ikke lige fået den sat til salg endnu.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 28-05-07 21:15

Martin Sørensen skrev:

> [...]
> laver den nok ikke de store overraskelser i de næste mange år.
>
> Sjovt nok så overvejer jeg at skulle sælge den for ca. 10.000,-, men har

send gerne billeder/detaljer min mail virker

Hvor i landet ?

Keld

Fra : Rexman

Dato : 28-05-07 21:48

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> wrote in

> [...]
>
> Sjovt nok så overvejer jeg at skulle sælge den for ca. 10.000,-, men
> har ikke lige fået den sat til salg endnu.

Hvor i landet står den Seca? Kunne meget vel være interesseret i den.

Kan du ikke maile lidt info på rexman150 snabela yahoo.dk ???

Rexman

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 29-05-07 06:12

> Jeg er på kig efter en MC nummer 2, til at afreagere min kørelyst på mens
> jeg renoverer min Triumph, budgettet hedder max 20000, men gerne tættere
> på 10000.

Hej Keld

Jeg har en kammerat med en halvgrim Suzuki GS 450 ES'er som koster 12.000.
Den har jeg kørt på mange gange når jeg er i Sønderjylland uden MC. Den
burde kunne holde i mange år endnu og kører fint og langt på literen.

Der skal ikke slettes noget i min email hvis du vil høre nærmere.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, NX650 '90

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 02-06-07 15:09

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> [...]
> burde kunne holde i mange år endnu og kører fint og langt på literen.
>
> Der skal ikke slettes noget i min email hvis du vil høre nærmere.

Tak for tilbuddet, men jeg har netop handlet med Martin, og er nu ejer
af en Yamaha XS 400 Seca

--
Keld Rasmussen
Triumph Trident T160

Fra : Dr. Enduro

Dato : 29-05-07 07:35

Keld Rasmussen skrev:
> [...]
> meget andet end et olieskift og et nyt tændrør en gang i mellem, kan
> følge med trafikken på landevejen, og ikke konstant holder i vejkanten.

Du burde kunne finde en XT 600 ca. til de penge, de er nemme at
vedligeholde og der er masser af billige stumper at få på ebay.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE