DLSK2007
Fra : Per Christiansen

Dato : 28-05-07 08:58

Hej jeg har før opdateret dlsk til ny vertion ved at sende den gamle retur
og de sender den nye udgave til en billig
pris.

Kam man det endnu og hvad er ombytnings prisen.

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 28-05-07 18:54

Ja, fremgår tydeligt af: http://www.sejlershoppen.dk/

Bjarke

Fra : Per Christiansen

Dato : 28-05-07 19:28

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:465b1747$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ja, fremgår tydeligt af: http://www.sejlershoppen.dk/
>
> Bjarke
>
> "Per Christiansen" <p@lite.dk> wrote in message

Hvad har de gang i der er en dif på 76kr og så skal man lige have sendt
andet retur.

Den gang jeg ombyttede til det jeg har nu mener jeg at jeg gav 350kr og et
uden ombytning 600 eller 700kr.

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 28-05-07 20:13

Nej, sådan mindes jeg også det var sidste år. Jeg konkluderede at jeg ikke
gav have besværet for at spare så lidt ...

MEN MEN, nu fandt jeg lige et link i den nyhedsmail der blev sendt ud 1.
maj:

http://ds1.inforce.dk/sw616.asp?trackingid=210&newsletterid=117

Og der kan man se der er mere at spare, hvis du bare vil have nye kort og
rettelser til din 2006 version. Og der er ikke nogen opdateringer i
programmet du ikke kan undvære ....