Honda VT 750 C2 Shadow ACE 1998, manual ?~
Fra : amok@tele2adsl.dk

Dato : 27-05-07 23:52

Hey

Jeg er den stolte ejer af en Honda VT 750 C2 Shadow ACE, men jeg mangler en
manual / rep. manual... Kan jeg være så heldig at der er en her der ligger
inde med en ide til at hjælpe mig på vej ??

Mvh. honda ejer

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 02:24

jep den er her, officel værksteds håndbod 300+ sider, 100+Mb

ftp://vistesen.dk/

bruger manual
user manual

/Peter V
Sælges Gl1500
Sælgec CBR600 F4
Gi et bud ... ?

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 28-05-07 03:02

Hejsa

Tak for hurtig respons Det lyder rigtig godt, jeg går straks igang med
at hente den...

Fra : Thomas Sørensen

Dato : 28-05-07 11:30

Nå den er på tysk tysk er ikke min stærke side...
engelsk vil være bedere

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-07 19:17

øv det er jag ked af, havde ikke selv opdaget det ...

/Peter V

Fra : Hans

Dato : 28-05-07 16:05

Kan jeg være så heldig at der er en her der ligger
> inde med en ide til at hjælpe mig på vej ??
>
> Mvh. honda ejer

You can download manulas with this account:
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/

user: guest
pass: t8d3jsa

Mv