Behandling af ny MC
Fra : ivan.damborg@gmail.c~

Dato : 26-05-07 13:10

Hej NG

Jeg er 'kommet' til at købe en ny MC, Suzuki V-strom DL650, og vil
selvfølgelig gerne give MCen den bedste start på dens nye liv, samme
med mig. Jeg søger derfor gode råd til den første grund/overflade-
behandlig. Jeg har læst om Nanobehandling, er der nogle der har
erfaring med at behandle MCen med en Nano produkt? Eller skal man gå i
en anden retning for at gøre MCen ydre mere holdbar og nemmere at
holde.

MVH

Ivan

V-strom
GS500E
GS850G

Fra : Bongo

Dato : 26-05-07 13:19

Turtlewax Nanotech (den røde dunk) virker rigtig godt på de glatte kåbedele,
tank etc. Og det er uden tvivl temmelig usundt at indånde hvilket du vil
erfare når du arbejder med det.

Vh Bongo

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-07 22:52

> [...]
> erfaring med at behandle MCen med en Nano produkt? Eller skal man gå i
> en anden retning for at gøre MCen ydre mere holdbar og nemmere at

Jeg har givet min cykel "Nanotol" i vinters.
På de lakerede overflader synes jeg ikke der er den store forskel fra
almindelig voks.
Men på de sorte plastdele inde i kåben (havde kåben pillet af og gav bagside
af lygter, rundt om instrumenter osv.) har det givet en markant bedre glans
og dybde, ligesom de er nemmere at holde rene.

Allan
ZRX 1200