Syn af MC med en 2 i 1 Udstødning???????
Fra : karstenjosefsen

Dato : 26-05-07 08:15

Kan men få en MC synet med en 2 i 1 Udstødning??

Jeg er løbet ind i et problem. Jeg har købe en MC af en privat (Kawasaki GPZ
500s (89-94)). Har aftalt med sælger at jeg skal få "Dyret" synet og
omreg..
Der sad en 2 i 1 Udstødning på da jeg hentede den og den originale fulgte
med. han sagde at jeg skulle sætte den originale på før jeg kunne få den
synet.
MEN beslaget til at spænde den fast på selve motoren var der ikke.. Jeg
kontaktede Sælgeren og forlagde problemet,
han sagde at han ville se om han havde dem til at ligge,. men det havde han
ikke.
Har undersøgt hvad beslagene koster. de koster 1000kr. men jeg har ikke brug
for den originale udstødning når jeg har fået den synet.
Så smider jeg den 2 i 1 på igen, så er de 1000 jo næsten smidt ud af
vinduet.

Så derfor... Kan man få den synet med den 2 i 1 udstødning?

Hilsen
Karsten

Fra : Kent Nielsen

Dato : 26-05-07 08:44

"karstenjosefsen" <karstenjosefsen@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> Så derfor... Kan man få den synet med den 2 i 1 udstødning?

Larmer den ?
Hvis nej (eller njae), så prøv det dog

Det kan højest koste dig et omsyn, hvilket ikke koster det store på en mc.

Kent Nielsen

Fra : Esben

Dato : 26-05-07 20:08

hej
det har ikke noget at sige om det er en 2i1 eller 2i2 men kun om den
larmer for meget.
men prøv da bare at køre til syn.. hvis den larmer for meget kan du
komme gratis til omsyn..
hvis den larmer for meget så må du en tur ned til den lokale mc
mekker.
de har garenteret en "fløjte" liggende du kan låne hvis du ligger lidt
i kaffe kassen..
hvis det går helt galt kender jeg en som måske har en original
udstødning liggende..

hilsen Esben.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 22:42

Hejsa

Lige fået min gamle GS400 synet med 2 potter der er godt gennemtæret, der er
indtil flere hulle rundt omkring og det vil være synd at sige de ikke er
synlige.

Så jeg tror på den der med at hvis den ikke larmer er de ligeglade.

Fra : karstenjosefsen

Dato : 30-05-07 19:06

Jamen mit problem er netop at den larmer af H... til.. Men det lyder kanon!!

Men en har forslået mig en grydesvamp eller 2. og så noget svejsetråd til at
holde det inde i udstødningen..

VH
Karsten