Brugt motorcyekl
Fra : Michael Jensen

Dato : 05-07-01 14:19

Hejsa alle i kære motorcyklister!

Jeg kunne godt tænke mig at vide om i kan anbefale en god side at købe brugt
motocykel gennem.. ?

Pfh. Tak

--

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : Carsten

Dato : 05-07-01 14:38

"Michael Jensen" <michFJERN-DETTEael-h@email.dk>
wrote in message news:9i1p7f$568$1@news.cybercity.dk...
> Jeg kunne godt tænke mig at vide om i kan anbefale en god side at købe
brugt
> motocykel gennem.. ?

Du kan jo prøve at bladre lidt i news:dk.marked.privat.motorcykel
Desuden så er www.mc-basen.dk også meget brugt. Ellers er der
vist kun tilbage at bladre lidt rundt i forhandlerne's egne websites.
Dem kan du finde via mc-basen eller via jubii.dk

Carsten
CBR 600 F2 '94 (den skal du få for 75K

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 05-07-01 15:11

"Carsten" <carjak@wanadoo.dk> skrev
> Du kan jo prøve at bladre lidt i news:dk.marked.privat.motorcykel
> Desuden så er www.mc-basen.dk også meget brugt.

Jeg vil også lige nævne Den Blå Avis' sektion for motorcykler
http://2hjul.dba.dk

--
Susanne

Fra : Thomas