Køb af T-grebs unbraco i Kbh.
Fra : Pedersen

Dato : 24-05-07 22:27

Hejsa

Jeg håber dette er den rigtige gruppe at spørge om sådan noget her:

Jeg står og mangler nogen gode T-grebs unbraco nøgler, 4, 5, 6 og 8mm, og
nogen gode "6 kant top nøgler" i 10-13mm som også har T-greb, altså faste
nøgler hvor "toppen" ikke kan udskiftes. Det skal gerne være af den type der
ikke har et "kuglehoved" og som ikke har plastic håndtag. Der er altså tale
om en T-nøgle som er lavet af kraftig jern, og som virkelig kan "tage fat".

Det er ikke lykkedes mig at finde en butik i Københavnsområdet som har dem
og som sælger til private, og det er ikke lykkedes mig at finde dem på
nettet.

Værktøjet skal godt nok bruges til en go-kart, men jeg håber alligevel
motorcykel gruppen kan bringe mig tættere på sporet af hvor disse kan købes
(i København).

Mvh.
Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 25-05-07 09:44

> [...]
> tale om en T-nøgle som er lavet af kraftig jern, og som virkelig kan "tage

Har du kigget ved Biltema - godt nok i Næstved men de har et godt udvalg i
værktøj

Eller prøv en Carld Ras. http://www.carl-ras.dk/profil/adresser/

De fleste "proff" firmaer vil også godt sælge til private når man står ved
kassen og betaler kontant ...

/A

Fra : Armand

Dato : 25-05-07 11:00

"Pedersen" <xylo2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tale om en T-nøgle som er lavet af kraftig jern, og som virkelig kan "tage

SKAL det være lokalt? P.g.a. hastigheden i lokalt indkøb, hvorved det måske
allerede er for sent!?
Ellers er Harald Nyborg jo lige for hånden når man alligevel sidder ved
PC'en!

Jeg fik forleden en reklame for noget der hedder nettobuild.dk ind
af døren. hvorfra jeg husker (en Odenseaner-bekendt så den ligge på bordet
og scorede den) at der var nogle sæt af L-typen med kraftige plastgreb i
vinklen.
Prislejet var fornuftigt (har tidligere linket til det store Bahco-sæt á ca.
1.100 kr) men jeg kan ikke svare for ekspeditions og
forsendelsesomkostningerne hhv. leveringstiden
Søg selv på siden og bliv klogere!

--
Armand.

Fra : Morten K

Dato : 30-05-07 07:49

Jeg kan anbefale Millner på Frederiksberg (www.millnermaskiner.dk
Godthåbevej 24, 2000 Frederiksberg). Det er en butik som sælger til
den seriøse private forbruger og han har næsten alt hvad jeg kan komme
i tanke om. Om han lige har det du skal bruge tør jeg ikke love, men
de gange jeg har været på udkig efter MC værktøj har han altid kunne
hjælpe og det i en rigtig god kvalitet.

Mvh
Morten K
Yamaha TRX 850

Fra : Pedersen

Dato : 30-05-07 22:43

> Jeg kan anbefale Millner på Frederiksberg (www.millnermaskiner.dk
>Godthåbevej 24, 2000 Frederiksberg).

Tak for svarene.

Jeg endte med at købe hos www.millnermaskiner.dk, da det er lige i nærheden
af hvor jeg bor. Det viste sig at være en super hyggelig butik af den gode
gamle type. Kan varmt anbefales. Jeg fik en service og vejledning som var
bedre end alt den vejledning jeg tilsammen har fået i større butikker
(byggemarkeder osv.) nogen sinde tilsammen. Det endte med at jeg fik købt en
hel masse godt værktøj, ud over de småting som jeg kom ind efter.

Mvh
Pedersen

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-05-07 07:44

Pedersen wrote:
> [...]
> (byggemarkeder osv.) nogen sinde tilsammen. Det endte med at jeg fik købt en
> hel masse godt værktøj, ud over de småting som jeg kom ind efter.

Tak for anbefalingen - jeg arbejder lige i nærheden, og jeg er en sucker
efter den gamle type forretninger. Desværre har Stark fået ram på
frederiksborg tømmerhandel, og mekonomen på Østergaard hillerød (de kan
dog stadig noget, men rodet i butikken er væk )

--
vh
Tornen