Re: Forsikring
Fra : torben.green@gmail.c~

Dato : 23-05-07 20:49

On May 23, 9:02 pm, "Stig Brun" <nos...@nospam.dk> wrote:
> Efter næsten 30 års pause skal jeg nu til at køre på noget småt mc-lignende
> igen. Det lader ikke til at forsikringsselskaberne er vildt interesserede i
> at forsikre motorcykler. Nogen der kan anbefale et selskab - eller har et
> link til noget der forklarer problematikken?
>
> Stig Brun
Nu ved jeg ikke hvad du mener med "mc-lignende",men det bør vel nævnes
at Suzuki og BMW har en mærkeforsikring i samarbejde med If. Den tager
kun udgangspunkt i dit postnummer, din alder og din cykel. Hvis man er
25 årig mc'ist er priserne meget fair i forhold til andre selskaber.
Ved ikke lige hvordan det ser ud hvis man er 48+.
--
Mvh Torben