Nogen der har fået det nye MotorClassic ?
Fra : TDN

Dato : 25-05-07 18:58

Jeg tegnede abb. via nettet (er i forvejen FDM medlem) men har ikke modtaget
noget endnu, det skulle ellers udkomme d. 24/5. Har i fået jeres med posten
eller det måske forsinket?

Det ser ellers godt ud:
http://fpn.dk/motor/bil/article68564.ece

Mvh
Thomas

Fra : Lars Holst

Dato : 25-05-07 20:13

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> said in

> [...]
> modtaget noget endnu, det skulle ellers udkomme d. 24/5. Har i fået
> jeres med posten eller det måske forsinket?

Jeg købte det i et supermarked den anden dag.
Måske har de ikke helt styr på det administrative endnu?

--
Lars Holst

Fra : Tom T.

Dato : 25-05-07 20:40

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tegnede abb. via nettet (er i forvejen FDM medlem) men har ikke
> modtaget noget endnu, det skulle ellers udkomme d. 24/5. Har i fået jeres
> [...]

Jeg er også abonnement. Jeg fik det i torsdags.
Tom T.

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 25-05-07 20:42

Hej

TDN skrev:
> Jeg tegnede abb. via nettet (er i forvejen FDM medlem) men har ikke modtaget
> noget endnu, det skulle ellers udkomme d. 24/5. Har i fået jeres med posten
> eller det måske forsinket?

Jeg har fået mit. Rigtig lækkert . Prøv da at ringe til dem.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : TDN

Dato : 25-05-07 20:53

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg har fået mit. Rigtig lækkert . Prøv da at ringe til dem.
>
> --
> Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Jeg prøver at kontakte dem tirsdag hvis det ikke dukker op i morgen. Bare
underligt for de sendte en mail til mig efter jeg tilmeldte mig, så ordren
må vel være gået igennem.

Mvh
Thomas