solgte dhb billetterne og gps'en på samme ~
Fra : Dak

Dato : 25-05-07 12:23

ja og så dumpede der så lige en regning på 1800kr ind for benzin hos statoil
+ jeg i forvejen havde en regning på 1000kr fra metax. :-/ Så nu har jeg
regninger for mere end hvad jeg tjener for i min lærlingeløn. Så hjælp
mig lige med at få bugt med mine regninger tak(læs: så køb dog min bil!)

Heldigvis kan det blive financeret af salget af billetterne og gps'en.

Fandt også ud af dem som købte at der var udsolgt derover så de forventede
faktisk ikke at finde billetter til under salgspris men over! *DOH!*

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr. Nu IKKE med dhb-billetter"

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 13:05

Dak wrote:

> Dak
> Lortespand 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> "Sælges for hbo 9.99999.95kr. Nu IKKE med dhb-billetter"

Kan vi ikke snart blive fri for den salgsannonce her i gruppen? Gå i den
rette gruppe med den eller på DBA

Og ja, det er godt nok synd at de sender dig regninger alle steder fra...

MVH Mads

Fra : Mr J..

Dato : 25-05-07 13:09

> Kan vi ikke snart blive fri for den salgsannonce her i gruppen? Gå i den
> rette gruppe med den eller på DBA
>
> Og ja, det er godt nok synd at de sender dig regninger alle steder fra...

haha det reddede lige min fredag, som ellers har været et helvede... tak
mads og god pinse..

Mvh
Morten

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 13:12

Mr J.. wrote:

> haha det reddede lige min fredag, som ellers har været et helvede...
> tak mads og god pinse..
>
> Mvh
> Morten

Ja, det er utroligt hvad sådan en fredag bringer!

God pinse til dig... se så at mak det G1 cab. projekt færdig!

MVH Mads

Fra : Mr J..

Dato : 25-05-07 14:26

> Ja, det er utroligt hvad sådan en fredag bringer!

Jup :)

> God pinse til dig... se så at mak det G1 cab. projekt færdig!

Tjaa. det står BUM stille nu.. venter på cylinderservice, de skal ha nogle
stempelringe hjem.. suk..
Nå men altid noget at man kan skrue lidt på båden imens ;)))

Mvh
Morten

Fra : Mads Stetter

Dato : 25-05-07 13:10

Mads Stetter wrote:

> [...]
> den rette gruppe med den eller på DBA
>
> Og ja, det er godt nok synd at de sender dig regninger alle steder

Og opret evt. din egen blog inde på https://www.blogger.com så kan du frit
liste ALLE dine regninger op for resten af livet!

Det er smart, og generer INGEN!

MVH Mads

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 13:16

> Kan vi ikke snart blive fri for den salgsannonce her i gruppen? Gå i den
> rette gruppe med den eller på DBA

Du kan jo betale dig ud af det? Og hvis du gad og tjekke så er jeg nu på
begge de steder du nævner. se selv
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49773698

http://groups.google.dk/group/dk.marked.privat.bil/browse_thread/thread/48e9510cbfe10787/276584c681f62c7a#276584c681f62c7a

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Byttes evt. med et gavekort til Ikea eller en Motorcykel"

Fra : Møller

Dato : 25-05-07 13:28

Mads Stetter skrev:

> Kan vi ikke snart blive fri for den salgsannonce her i gruppen? Gå i den
> rette gruppe med den eller på DBA

Det bliver nok svært, så længe man blot kan sætte det i signaturen, for så
er det, så vidt jeg har forstået ganske i orden selv med
virksomhedsannoncering.

Møller

Fra : John Sahl

Dato : 25-05-07 13:32

Møller wrote:
> Det bliver nok svært, så længe man blot kan sætte det i signaturen,
> for så er det, så vidt jeg har forstået ganske i orden selv med
> virksomhedsannoncering.

Men så kan man i det mindste lave en signatur der overholder foreskrifterne

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Dak

Dato : 25-05-07 13:38

> Det bliver nok svært, så længe man blot kan sætte det i signaturen, for så
> er det, så vidt jeg har forstået ganske i orden selv med
> virksomhedsannoncering.

tjaaa og så ikke. Hvis der var en generel holdning til at jeg ikke skulle
skrive "Sælges for hbo 9.999.95kr" under min signatur så ville jeg da også
stoppe med det. men gør det selvfølgelig ikke hvis der kun er en som siger
det. Det kunne jo være at der var en som lige havde pisset i hans sukkermad
ell. i hans mund. Ja eller hvad der nu tænder ham.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Har jeg sagt at min bil var til salg?"

Fra : Martin Rise Christen~

Dato : 25-05-07 13:50

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
Jeg tror John henviser til de to -- og et mellemrum du mangler, så det
bliver en signatur istedet for en del af beskeden.

--
Mvh,

Martin Rise Christensen
Work is for people that don't know how to ski.

Fra : Møller

Dato : 25-05-07 13:47

Møller skrev:

> Det bliver nok svært, så længe man blot kan sætte det i signaturen, for
> så er det, så vidt jeg har forstået ganske i orden selv med
> virksomhedsannoncering.

jeg mener, at det er helt i orden at du gør det, det er mere den
dobbelmoralske holdning jeg var ude efter: Privat må ikke sige, vi vil gerne
sælge: xxx, men virksomheder bruger deres signatur, og hvis nogle spørger på
dæk, lygter, og alt mulig andet er der straks nogle der skriver: "det kan
jeg tilbyde billigere, send mig en mail" og den stsår selvfølgelig i
signaturen sammen med en web-adresse.

Møller

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-05-07 09:59

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in

> ja og s† dumpede der s† lige en regning p† 1800kr ind for benzin hos
> statoil + jeg i forvejen havde en regning p† 1000kr fra metax. :-/

Så ka du lære at lade være med at køre på benzin ;)