Nye detailforeskrifter
Fra : Leo_Jensen

Dato : 24-05-07 14:16

http://www.fstyr.dk/graphics/Synkron-Library/Faerdselsstyrelsen/Dok/Love/Meddelelser/1896.pdf

Noget om fjernlygter, ingen streamere, regler for springwire på
trailere

MVH Leo

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-07 18:55

"Leo_Jensen" <maigaard-jensen@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Det er jo genialt!... Jeg må godt sætte en spoiler på bagsmækken af bilen..
lad os sige en gammel Ford Taunus. En spoiler der er 15 cm. bred og stille
den i 45 grader, så der er nada udsyn gennem bagruden. Jeg må bare ikke
sætte en lille bagrudestreamer i der ikke dækker mit udsyn, selvom jeg
stadigvæk kan se bagklappen.......... Ufatteligt ufatteligt!!!

/HB

Fra : TheTransporter

Dato : 25-05-07 03:06

On Thu, 24 May 2007 19:54:42 +0200, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:

> [...]
>sætte en lille bagrudestreamer i der ikke dækker mit udsyn, selvom jeg
>stadigvæk kan se bagklappen.......... Ufatteligt ufatteligt!!!

Skal nok blive sjovt at se om de vil dumpe min bil for den micro
streamer jeg har i bunden af min bagrude, som man alligevel ikke kan
se indefra.

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Henrik B.

Dato : 25-05-07 07:37

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare ikke sætte en lille bagrudestreamer i der ikke dækker mit udsyn,
> selvom jeg stadigvæk kan se bagklappen.......... Ufatteligt ufatteligt!!!

Og med ét slag er stort set alle lastbiler lovlige, med alle deres
projektører.

Samt at man nu må sætte 5.000 gule markeringslygter på sin lastbil - hvis
det er det man ønsker. Jeg ser frem til at møde flere "tivoli"-vogntog
fremover....

Blot fordi man er lidt nørd,
kan man jo godt tale dansk.
http://www.tapeconnection.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-05-07 08:57

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in

> Og med ‚t slag er stort set alle lastbiler lovlige, med alle deres
> projekt›rer.

Herligt :)

> Samt at man nu m† s‘tte 5.000 gule markeringslygter p† sin lastbil -
> "tivoli"-vogntog fremover....

Hellere tivoli end blitz...