Hvad er det nu momsfri betyder ?
Fra : Tom T.

Dato : 23-05-07 22:05

Momsfri betyder at prisen er prisen ?
Køber jeg som privatmand en momsfri bil , får jeg en bil på gule plader
hvor den annoncerede pris er den pris jeg skal betale ?
Håber skisme i forstår...

Tom .

Fra : Tom T.

Dato : 23-05-07 22:33

"Tom T." <t@jones.gg> skrev i en meddelelse
> [...]
> Køber jeg som privatmand en momsfri bil , får jeg en bil på gule plader
> hvor den annoncerede pris er den pris jeg skal betale ?

Den her kunne jeg godt finde på at købe ! Er de 219.000kr hvad jeg som
privat skal betale ?

http://www.bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=203601445&source=1

Takker på forhånd ..

Fra : Allan J

Dato : 23-05-07 22:53

Tom T.:
> "Tom T." <t@jones.gg> skrev i en meddelelse

> Den her kunne jeg godt finde på at købe ! Er de 219.000kr hvad jeg som privat
> [...]

Ja - den har tidligere været ejet af en privat man som dig, og de
219000 er hvad forhandleren mener du skal betale.

Fra : Kim S

Dato : 23-05-07 22:53

"Tom T." <t@jones.gg> skrev i meddelelsen

> Den her kunne jeg godt finde på at købe ! Er de 219.000kr hvad jeg som
> privat skal betale ?

Ja, det er beløbet du skal slippe....
Momsfri = Momsen er betalt....

Mvh, Kim

Fra : Tom T.

Dato : 23-05-07 23:14

> [...]
> Køber jeg som privatmand en momsfri bil , får jeg en bil på gule plader
> hvor den annoncerede pris er den pris jeg skal betale ?

SUPER ! Mange tak for svarene..

Mvh Tom T.

Fra : NHF

Dato : 24-05-07 13:40

Det betyder også du kan køre lige så meget privat i bilen uden Skat kan
komme efter dig (incl. koncert i Horsens

NHF

Fra : Tom T.

Dato : 24-05-07 15:55