|
| Bmw spørgsmål Fra : Gsx-R-750 |
Dato : 23-05-07 18:37 |
|
Påtænker kraftigt at erhverve mig en 520i eller 525i fra 89-94.....Hvad er
der af fejl ,mangler
, godt, osv.....Er mest bange for skjult rust og sådanne...????
--
Jeg har talt.
Kenneth T Steffensen
Suzuki GSXR-750-99
www.dinglepjortmc.dk
webmaster@dinglepjortmc.dk
| |
Troels Plougmann-Ols~ (23-05-2007)
| Kommentar Fra : Troels Plougmann-Ols~ |
Dato : 23-05-07 19:04 |
|
"Gsx-R-750" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
news:46547bcc$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Påtænker kraftigt at erhverve mig en 520i eller 525i fra 89-94.....Hvad er
> der af fejl ,mangler
> , godt, osv.....Er mest bange for skjult rust og sådanne...????
Få den i en 24V (M50-motor).
Derudover, skal du være MEGET efter drivlinen. Defekt bagtøj er ikke en
sjælden fejl.
Derudover må den ikke "skræve" for meget bagi som mange gamle, f.eks.,
E30'ere gør
Hvis det er en 12V (M20-motor), skal du være obs på om motoren tikker. Den
er med mekaniske løftere så lad dig ikke narre af at sælger siger den bare
skal ha' skiftet olie, og at det er hydrauliske løftere. Dét er løgn.
Mht. rust er den ikke så slem. Tværvangen bagi, under bagsæderne, er deres
svageste punkt. Derudover kan panelerne også være møre, men det er ikke et
big no-no - det er let at få lavet.
Løftepunkter til donkraft i fronten skal også tilses.
Udover det er der bare det typiske - få en god prøvetur, på 20-30 minutter,
og start på en kold motor, så du er med helt fra kold, til driftsvarm motor.
Lyt efter mislyde fra styretøj. Tjek at det elektronik der er i den virker,
det er jo en gammel bil efterhånden.
Troels
| |
Gsx-R-750 (23-05-2007)
| Kommentar Fra : Gsx-R-750 |
Dato : 23-05-07 19:39 |
|
Takker for indput..Med `skræven `, mener du ????
"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46548221$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Gsx-R-750" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> news:46547bcc$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Påtænker kraftigt at erhverve mig en 520i eller 525i fra 89-94.....Hvad
>> er der af fejl ,mangler
>> , godt, osv.....Er mest bange for skjult rust og sådanne...????
>
> Få den i en 24V (M50-motor).
>
> Derudover, skal du være MEGET efter drivlinen. Defekt bagtøj er ikke en
> sjælden fejl.
>
> Derudover må den ikke "skræve" for meget bagi som mange gamle, f.eks.,
> E30'ere gør
>
> Hvis det er en 12V (M20-motor), skal du være obs på om motoren tikker. Den
> er med mekaniske løftere så lad dig ikke narre af at sælger siger den bare
> skal ha' skiftet olie, og at det er hydrauliske løftere. Dét er løgn.
>
> Mht. rust er den ikke så slem. Tværvangen bagi, under bagsæderne, er deres
> svageste punkt. Derudover kan panelerne også være møre, men det er ikke et
> big no-no - det er let at få lavet.
>
> Løftepunkter til donkraft i fronten skal også tilses.
>
> Udover det er der bare det typiske - få en god prøvetur, på 20-30
> minutter, og start på en kold motor, så du er med helt fra kold, til
> driftsvarm motor. Lyt efter mislyde fra styretøj. Tjek at det elektronik
> der er i den virker, det er jo en gammel bil efterhånden.
>
> Troels
>
| |
Ukendt (23-05-2007)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 23-05-07 20:06 |
|
Gsx-R-750" <ktsdinglepjort@paradis.dk> skrev i meddelelsen
news:46548a4f$0$142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Takker for indput..Med `skræven `, mener du ????
/---\ Bagaksel m. hjul
/HB
| |
Troels Plougmann-Ols~ (23-05-2007)
| Kommentar Fra : Troels Plougmann-Ols~ |
Dato : 23-05-07 22:18 |
|
> /---\ Bagaksel m. hjul
Præcis
Troels
| |
|
|