Re: Ang spøgelsesbilister
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-05-07 14:17

On 23 Maj, 14:49, Lars Holst <delfine...@yahoo.com> wrote:

> Måske det var på tide at indføre kørekort til cyklister også?

Jeg tror faktisk den ide er ganske udemærket - eller måske nærmere at
man ved gentagne overtrædelser af færdselsloven kan fradømmes retten
til at køre cykel.

Det er jo egentlig et spørgsmål om hvilke transportformer man har "ret
til" som borger i dette land. Det vil jo reelt ikke være muligt at
forhindre folk i at gå på gaden med mindre man smider dem i fængsel.