Re: støt ofre for spøgelsesbilisten...
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 14:05

On 23 Maj, 14:43, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Nå ... jeg har da aldrig været indlagt på sygehuset. Eller var det noget
> andet du mente?

Der kan sagtens komme noget uventet som koster mange penge.
Vi har nogle venner, der har konen lige fået konstateret brystkræft +
kræft i nogle lymfeknuder i en alder af lige under 45 år.
Udgifterne til samfundet er foruden vikar til hendes arbejde masser af
dyre undersøgelser på hospitalet, operationer, kemoterapi,
strålebehandling og igen mange undersøgelser.
Alt dette koster langt mere end du har betalt i skat i dit liv.
Det samme kan ramme dig eller din familie, ganske uventet.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 14:41

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in message

Alt dette koster langt mere end du har betalt i skat i dit liv.
Det samme kan ramme dig eller din familie, ganske uventet.

Det kender jeg alt til. Jeg har mistet det meste af min familie, inkl. min
mor til det lort

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-05-07 08:03

On 23 Maj, 15:40, "Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> wrote:
> [...]
> Det samme kan ramme dig eller din familie, ganske uventet.
>
> Det kender jeg alt til. Jeg har mistet det meste af min familie, inkl. min

Ked af at høre, men så ved du også at det med at du er belvet
brandbeskattet og intet har fået ud af det kan ændres på et
splitsekund.