Re: støt ofre for spøgelsesbilisten...
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 12:59

On 23 Maj, 13:45, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Nej, men det er da ikke noget der går ud over mine medtrafikkanter

Det gør det da på den måde at jeg skal betale mange flere penge til
sundhedsvæsenet da tilskadekomne koster samfundet mange penge.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-05-07 13:05

Christian B. Andresen wrote:

> Det gør det da på den måde at jeg skal betale mange flere penge til
> sundhedsvæsenet da tilskadekomne koster samfundet mange penge.

Hvad med de bunker af penge jeg SELV har betalt i form af et halvt liv med
brandbeskatning?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)