Re: støt ofre for spøgelsesbilisten...
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 12:49

On 23 Maj, 13:27, Thomas Lykkeberg <thomas.lykkeb...@privat.dk> wrote:
> On 23 Maj, 13:03, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:> Hvis der blev uddelt fartbøder på steder hvor det gør en forskel om der
>
> Og det skal du og en flok retsskafne mennesker så afgøre eller hur'?
> Det kunne da være interessant at vide hvad du mener "gør en forskel"?

Enig, vi venter spændt på Kim.

> [...]
> pengemaskine, men derimod en "udgiftsnedsætter". Kig evt. på
> statistikkerne påwww.politi.dk, her kan man se at der er mellem 6000
> og 8000 tilskadekomne i trafikken om året (ud af dem bliver 300-400
> dræbt). Hvad tror du det koster det offentlige system at "behandle"
> alle disse mennesker? Det er vel et dokumenteret faktum at for høj
> fart er skyld i personskader, eller hur'? Antallet af bøder i
> forbindelse med overtrædelser af færdselsloven er heller ikke
> imponerende, det kan umuligt give et overskud når man kigger på den
> politimæssige indsats der ligges i inddrivelsen.

Fantastisk indlæg.
Fra nu af vil Kims pengemaskine falde til jorden med et (fart)bump.
Du har helt ret i at de burde hedde udgiftsnedsættere.
Alene det faktum at vel ca. 40-50 mennsker vil redde livet hvis de
brugte sele beviser alt.
Men Kim kan sikkert også finde en konspirationsteori som viser at det
er farligere at bruge sele end ikke sele.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-05-07 13:17

Christian B. Andresen wrote:

> Enig, vi venter spændt på Kim.

Har du bændelorm, siden du udtaler dig i flertal?

> Alene det faktum at vel ca. 40-50 mennsker vil redde livet hvis de
> brugte sele beviser alt.

Det betvivler jeg skam ikke. Den har også reddet mit eget liv for år
tilbage.

> Men Kim kan sikkert også finde en konspirationsteori som viser at det
> er farligere at bruge sele end ikke sele.

Jaja og jeg mener nok også at månen er lavet af en grøn ost. Er der andet du
gerne vil udtale dig om på mine vegne?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)