Re: støt ofre for spøgelsesbilisten...
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-07 08:05

On 23 Maj, 08:48, "Mr J.." <Nom...@nomail.dk> wrote:

> Ok, og du kan nævne nogle der er meningsfyldte??

Næ.
Men der er fx. hændelige uheld, alvorlige ulykker og så meningsløse.
Der behøver ikke være meningsfyldte ulykker ofr at der kan være
meningsløse.

> det gør jeg sq, jeg ramte engen en pige med 5kmt og hun væltede på sin
> cykel, hun havde kørt imod ensrettet, så overså hende, men sikke en
> skyldfølelse man får er du vimmer mand, og der skete hende ingenting... tør
> da slet ikke tænke på hvis man lige fik napset 4 personer..

Omstændighederne er helt helt anderledes. Hvis du havde slået pigen
ihjel ville jeg have følt med dig.
Men drikke sig så fuld så ens promille er 0,7 4 timer efter ulykken og
køre 18 km som spøgelsesbillist gør at jeg ikke føler ret meget med
ham.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk