Så længe holder din bil
Fra : TDN

Dato : 21-05-07 17:28

Se hvor længe bilerne holdt

http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece

Mvh
Thomas

Fra : Tom

Dato : 21-05-07 17:41

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4651c8a4$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Se hvor længe bilerne holdt
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece

Ja det må være et godt salgsargument for koreanerne at de er ved at komme
"efter det"
Nu holder de koreanske biler da halvt så længe som de gamle tyske mærker og
koster alligevel over halvt så meget.....LOL

--
Tom

Fra : Hr. Jensen

Dato : 22-05-07 00:03

On Mon, 21 May 2007 18:41:00 +0200 "Tom" <christensen@bigfoot.com> sent
the following smoke signals:

> [...]
>Nu holder de koreanske biler da halvt så længe som de gamle tyske mærker og
>koster alligevel over halvt så meget.....LOL

Til gengæld har man lettere råd til at skifte koreaneren ud med en nyere
model.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kong Gulerod

Dato : 21-05-07 17:47

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message
| Se hvor længe bilerne holdt
|
| http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece
|
| Mvh
| Thomas

Seat,skoda,VW forskellige år....hmm mon ikke det er fordi de har alle de
gamle modeller med...

Fra : TDN

Dato : 21-05-07 17:53

"Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> skrev i en meddelelse

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> Seat,skoda,VW forskellige år....hmm mon ikke det er fordi de har alle de
> gamle modeller med...

Seat og Skoda havde vist ikke noget med VW at gøre for 15-20 år siden.....

Mvh
Thomas

Fra : Brian

Dato : 21-05-07 17:59

> [...]
>
> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message

> Seat,skoda,VW forskellige år....hmm mon ikke det er fordi de har alle de

Hvis du læste artiklen ville du se at netop Skoda er nævnt. De forklarer at
det ikke er de nye modeller der er med. Der står fx også at der ikke er
taget højde for antal kilometer. Jeg vil bedømme statistikken som direkte
ubrugelig!

Fra : TDN

Dato : 21-05-07 18:45

"Brian" <Suzuki@cool.dk> skrev i en meddelelse
> "Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> skrev i en meddelelse

Jeg vil bedømme statistikken som direkte
> ubrugelig!

De skriver jo også man ikke kan bruge den til noget i dag......

Mvh
Thomas

Fra : SoL

Dato : 21-05-07 18:04

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Se hvor længe bilerne holdt
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece

Det er jo den form for statistik, som er 100% værdiløs.
Det er rart nu at få at vide at den Volvo man købte for over 20 år siden kan
holde i over 20 år gennemsnitligt - du kan sikkert ikke få den igen og det
siger reelt intet om, hvorvidt en ny Volvo kan gentage successen..

Knud

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-05-07 21:32

> http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece

Noget påfaldende at de mener Volvo og Saab er dem der holder næstlængst.

Reklamepenge?

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 21:36

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i
meddelelsen news:465201da$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Noget påfaldende at de mener Volvo og Saab er dem der holder næstlængst.
>
> Reklamepenge?
>
> Troels

ROFL

/HB

Fra : Brian Sørup

Dato : 21-05-07 21:54

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:465201da$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Noget påfaldende at de mener Volvo og Saab er dem der holder
næstlængst.

> Reklamepenge?

Så vidt jeg er orienteret er både SAAB og VOLVO svenske firmaer,
undersøgelsen er Norsk, og de er vist ikke altid gode venner vores
Nordiske naboer.......
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 21-05-07 23:25

> Så vidt jeg er orienteret er både SAAB og VOLVO svenske firmaer,
> undersøgelsen er Norsk, og de er vist ikke altid gode venner vores
> Nordiske naboer.......

Nej, okay, det kan der selvfølgelig være noget om

> Volvo V70 2,5T Aut.

Ork, du har jo bil mange år endnu

Troels

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-05-07 22:41

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46521c4f$0$7612$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Nej, okay, det kan der selvfølgelig være noget om

> Ork, du har jo bil mange år endnu

Jouw, ca. 12,6 år er der tilbage i Völlen...

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Søren

Dato : 22-05-07 19:30

TDN skrev:
> Se hvor længe bilerne holdt
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece
>
> Mvh
> Thomas

ahh .. så er der håb endnu for fars Astro.

-Søren

Fra : Lars Holst

Dato : 22-05-07 22:52

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> said in news:4651c8a4$0$90272$14726298
@news.sunsite.dk:

> Se hvor længe bilerne holdt
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article67795.ece
>
> Mvh
> Thomas

Hvad mon kriteriet har været for at erklære dem som kassérbare?

Med den rette pleje og overholdelse af service samt konstant årvågenhed
i.f.t. forestående reperationer vil jeg mene at man kan få de fleste biler
og motorcykler til at holde i +50 år.

--
Lars Holst