Omsyn efter fjerning af drosling
Fra : Erik P

Dato : 18-05-07 20:16

Hej!

Jeg er ved at tage stort MC kort, og kigger derfor efter MC. Jeg har fundet
en cykel jeg godt kan tænke mig, men den er droslet lige nu. Cyklen er sidst
synet indenfor ét år, så jeg kan få den omregistreret uden syn. Men hvis jeg
fjerner droslingen må jeg så ikke køre på den før den er synet igen?

Mvh. Erik

Fra : Erik P

Dato : 18-05-07 20:43

Jeg ledte lige efter den nærmeste synshal, og så hvor billigt syn er for MC.
Jeg vil derfor hellere høre, hvordan en sikker privat handel bør foregå. Mon
ikke det er som følger:

1. Jeg tjekker om der er gæld i cyklen.
2. Bytter penge for cykel+registreringsbevis
3. Tegner forsikring på cyklen.
4. Tager til syn.

Mvh. Erik

Fra : Perminator

Dato : 18-05-07 22:23

"Erik P" <erikp@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foregå. Mon ikke det er som følger:
>
> 1. Jeg tjekker om der er gæld i cyklen.
> 2. Bytter penge for cykel+registreringsbevis

Godt nok!
Hvis du ikke er på sikker grund, så spørg lige gruppens alvidende
bidragydere, hvad du bør være særlig opmærksom på, rent teknisk, før
slutsedelen, for det vidunder du har udset dig.
Der er nok også nogen, som har en mening om en retningsgiver for
markedsprisen for cyklen!
Hva kigger du på??
vh
--
"Perminator"
Per Misser

Fra : Erik P

Dato : 18-05-07 22:34

Hej!

Jeg ønsker en sjov cykel til 30k-40k. Jeg har ikke brug for daglig
transport, men kun sjove ture i fritiden. Jeg er derfor blevet ret hooked på
Suzuki GSX-R 400. Jeg har kigget på en del cykler og smidt de mest
interessante ind i et excel-dokument. Cyklerne indenfor mit budget er GK73A
med ca 40k i km OG pris. Jeg har pt. 6-7 cykler på listen som jeg vil ud at
prøve når jeg får kortet.

Mvh. Erik