Billeder fra RR på Djursland
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 11:00

Da det ser ud til at der er lidt interesse for billeder, så vil jeg da også
melde mig på banen med lidt billeder.

Jeg har været inde på banen sammen med Frodo Nifinger, og har også noget i
retning af 4000 billeder. Nogle af dem kan ses her:
http://clapet.dk/djursl-lordag/index.htm (225 stk. Rul nedad)

Et par styrt fra søndagen her:
http://clapet.dk/djursl-sondag/index.htm (rul nedad)

Mere følger efterhånden som jeg får gravet mig igennem bunkerne

God fornøjelse

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 19-05-07 21:10

> Jeg har været inde på banen sammen med Frodo Nifinger, og har også noget i
> retning af 4000 billeder. Nogle af dem kan ses her:
> http://clapet.dk/djursl-lordag/index.htm (225 stk. Rul nedad)

Hej NG

Side 1 billede nr 8. Bemærk sponsor på siden af kåben

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-07 22:45

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hej NG
>
> Side 1 billede nr 8. Bemærk sponsor på siden af kåben

Jeg synes også kommentaren på side 1 billede 4 er fin.

3 cylindre
2 hjul
1 idiot

Med venlig hilsen
Claus Petersen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 19-05-07 22:53

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes også kommentaren på side 1 billede 4 er fin.

> [...]

Meget fin, havde jeg ikke lige set

mvh Jens
Sydals