Lidt flere billeder fra weekendens løb
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 18-05-07 00:21

Denne gang er der også billeder af cykler, der rent faktisk kører

www.frodonifinger.dk/Race/Ringdj2/galleri1

Og hvis I ikke gider flash eller Simpleviewer så

www.frodonifinger.dk/Race/Ringdj2/galleri1/index_html.html

Og så er der lige et styrt mere:

www.frodonifinger.dk/Race/Ringdj2/37-styrt

Her var det vist kun selvfølelsen, der blev lidt kvæstet.

Og igen hvis du ikke gider flash og simpleviewer, så

www.frodonifinger.dk/Race/Ringdj2/37-styrt/index_html.html

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-05-07 00:28

Hej Jesper.

>Denne gang er der også billeder af cykler, der rent faktisk kører

Flotte billeder.

Har du også billeder fra classic race?
Specielt cyklen med # 48 (Seely Honda) har interesse

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 18-05-07 00:54

Steen Gruby wrote:
> Hej Jesper.

> Flotte billeder.
>
> Har du også billeder fra classic race?
> Specielt cyklen med # 48 (Seely Honda) har interesse

Det er jeg ret sikker på, at jeg har
Jeg skal kigge efter den, så snart jeg får tid igen i løbet af lørdagen.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-05-07 01:14

On Fri, 18 May 2007 01:53:51 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:

Hej Jesper.

>Det er jeg ret sikker på, at jeg har
>Jeg skal kigge efter den, så snart jeg får tid igen i løbet af lørdagen.

Det er første gang mine "team maids" er på fri fod uden mig (1 uges
ferie i Berlin), så en spion er ikke uvelkommen
Ikke at jeg tror de ikke kan klare sig uden mig, tværdimod, men da jeg
plejer at være fotografen, og her har øjnet chancen for at få billeder
jeg aldrig selv ville kunne tage, udvisker min manglende deltagelse

Og rigtigt gættet - Jeg er i "Bad Standing"

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-07 07:51

> Det er første gang mine "team maids" er på fri fod uden mig (1 uges
> ferie i Berlin), så en spion er ikke uvelkommen

Hej hvis jeg havde en flok ungmø'er på fri fod ville jeg sgu også være
bekymret.
Hvordan har dine "team-mates" det iøvrigt?

Allan

Fra : Steen Gruby

Dato : 18-05-07 11:24

On Fri, 18 May 2007 08:51:22 +0200, "AW"
<allan[snabela]malwis[prik]dk> wrote:

Hej Allan.

>Hej hvis jeg havde en flok ungmø'er på fri fod ville jeg sgu også være
>bekymret.
>Hvordan har dine "team-mates" det iøvrigt?

Ingen anelse - Jeg anser i den forbindelse intet nyt for godt nydt at
være
Jeg er lige vendt hjem fra ferie i Berlin, og har endnu ikke fået en
bulletin om hvorledes det gik sidste week-end.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 19-05-07 23:33

Steen Gruby wrote:
> [...]
> jeg aldrig selv ville kunne tage, udvisker min manglende deltagelse
>
> Og rigtigt gættet - Jeg er i "Bad Standing"

Jeg har forsøgt at maile dig en stak billeder i "web-størrelse" af
Seely-Honda'en fra Ring Djursland, men din mail bouncer!

Jeg var inde og finde adressen via din hjemmeside, og ja, jeg har erstattet
(snabela) med @ og punktum med . !
Hvis du gerne vil se billederne - Der var en pæn bunke bare fra et heat om
søndagen, så der er sikkert mange flere, så smid mig lige en mail på
jnisnabelatdcadsl.dk med oplysninger på en valid mailadresse.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger