reservedelspris
Fra : Dak

Dato : 19-05-07 17:55

Er der nogen af jer derude som kender prisen på "knap-huset" til tågelyset?
der er umiddelbart gået noget i den så den får sikringen til lyset til
speedometer osv. til at gå.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Sælges for hbo 9.999.95kr"

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-05-07 18:05

Du hygger dig da noget med den bil

Kim

Fra : Dak

Dato : 19-05-07 18:18

> Du hygger dig da noget med den bil

ja da. heldigvis er det jo i småtings afdelingen. den har faktisk været
i stykker det meste af vinteren(den kunne ikke lyse men den virkede) men det
er først nu hvor min bil er sat for alvor til salg at den valgte at brænde
sikringer.

Kan trods alt prale med at den aldrig har fået brug for at køre på ladet af
en bugseringsvogn. og startet hver gang.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-05-07 18:35

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
> "---> Sælges for hbo 9.999.95kr <---"
Har du overvejet hvad du vil give dig til, når du kommer af med den? :)).
Pas på du ikke falder i "sumpen" sammen med de andre gutter nede på torvet
:).

Fra : Dak

Dato : 19-05-07 19:04

> Har du overvejet hvad du vil give dig til, når du kommer af med den? :)).
> Pas på du ikke falder i "sumpen" sammen med de andre gutter nede på
> torvet :).

tjaa... nu er planen jo lige det at jeg bliver færdiguddannet til december.
Så til foråret regner jeg med at jeg låner 40-50.000kr i banken og køber mig
en motorcykel og kører rundt på. Der giver jeg jo kun ca. 600kr i
vægtafgift og ca. 1500kr i forsikring om året. for slet ikke at tale om
benzinen.

Men det kan da også være jeg køber en scooter og joiner de lokale nede på
hjørnet.

Fra : Tom

Dato : 20-05-07 09:03

> [...]
> og køber mig en motorcykel og kører rundt på. Der giver jeg jo kun ca.
> 600kr i vægtafgift og ca. 1500kr i forsikring om året. for slet ikke at

hmm, men når det fryser 1 cm, så er MC nu ikke det fedeste man kan eje

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 20-05-07 12:36

> hmm, men når det fryser 1 cm, så er MC nu ikke det fedeste man kan eje

så kører vi som regel hellere ikke. vi kører som regel ikke mellem
december-marts da forsikringen normalt ikke dækker der.