Parkering i Århus imorgen
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 18-05-07 16:06

Hey, tager lige chancen og spørger her, da det handler om at få stillet min
bil.

Vi er nogle stykker der tager til Århus imorgen for at se George Michael,
men jeg er bange for at stå med en bil jeg ikke kan komme af med.

Nogle der kan anbefale steder hvor det er muligt at smide sin bil, og gerne
evt. fifs om hvor god tid før det kan anbefales at være der ?

Mvh

Kim

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-05-07 21:33

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nogle der kan anbefale steder hvor det er muligt at smide sin bil, og
> gerne evt. fifs om hvor god tid før det kan anbefales at være der ?

Det vil være svært at finde parkering i området. Men let at komme til/fra
med bus.
Så jeg ville parkere langt derfra og tage bussen. Parker bilen ved den
indfaldsvej du kommer af og hop på nærmeste bus.

Fra : Broegger

Dato : 19-05-07 10:15

> [...]

> Nogle der kan anbefale steder hvor det er muligt at smide sin bil, og
> gerne evt. fifs om hvor god tid før det kan anbefales at være der ?

Hvis du kommer sydfra ville Parkere i Holme (evt ved Rundhøj centret) og så
tage en linie 18. Den kører lige til døren. Bussen kører hver ½ time og
køreplanen kan ses her: http://kortlink.dk/3vgf

God fornøjelse!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Henning

Dato : 20-05-07 12:43

On Fri, 18 May 2007 17:05:50 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.invalid> wrote:

> [...]
>
>Nogle der kan anbefale steder hvor det er muligt at smide sin bil, og gerne
>evt. fifs om hvor god tid før det kan anbefales at være der ?

Jeg kan oplyse (andre) om at der blev parkeret hulter til bulter - på
hjørner, ved gule kanstriber, ved p-forbudsskilte. Vi fandt en plads
~500 meter væk, da vi kom ud så vi ikke een p-bøde på nogen af de
henkastede biler - på trods af politiets tilstedeværelse.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-05-07 14:53

Sun, 20 May 2007 13:42:55 +0200, skrev Henning, på 16 linier, i
<tuc053d551b3u3t712jglqj9pqlol547rt@4ax.com>, :

> [...]
>~500 meter væk, da vi kom ud så vi ikke een p-bøde på nogen af de
>henkastede biler - på trods af politiets tilstedeværelse.

De kommer kun fem med bøderne når AGF spiller

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-05-07 17:08

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> [...]
> ~500 meter væk, da vi kom ud så vi ikke een p-bøde på nogen af de
> henkastede biler - på trods af politiets tilstedeværelse.

Vi fandt plads på en sidevej til marselis boulevard, i retning væk fra
stadion, så det var nemt at komme ud af byen da vi kom hen til bilen.

Mvh

Kim