et spørgsmål om formidling af rabat til dk~
Fra : Dak

Dato : 17-05-07 23:20

Hej

Vil lige høre hvad i synes om hvis jeg nu henviste til en annonce i dba men
sagde at hvis man siger man kommer herinde fra så vil man kunne få en f.eks.
2000-2500kr i rabat?

Ville det være ok eller hvad?

Skal af med bilen da jeg skal flytte. og SU-Lån tilbagebetalingen
starter snart. :,-((((

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap
"Nu for alvor til salg"

Fra : Hans

Dato : 18-05-07 07:13

> [...]
> starter snart. :,-((((
>

> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Salg er jo ikke tilladt i denne gruppe, så heller ikke en henvisning er ok.

Men det er da trist at du ikke kan beholde bilen, vi er jo mange der har
fuldt dig og din sierra.

Hans

Fra : Tom

Dato : 18-05-07 08:42

"Hans" <ask@meeeee.not> skrev i en meddelelse

> Salg er jo ikke tilladt i denne gruppe, så heller ikke en henvisning er
> ok.

han kan bare flytte salgsannoncen ned i signaturen, der er der så mange der
gør

--
Tom
Mondeo sælges HBO 100.000,-

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-05-07 15:18

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Tom
> Mondeo sælges HBO 100.000,-

Gør du grin eller hvad?
At kalde den en Mondeo, er den da ikke 'forfremmet' endnu?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Tom

Dato : 18-05-07 15:40

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Gør du grin eller hvad?
> At kalde den en Mondeo, er den da ikke 'forfremmet' endnu?

næh der er godt nok en lille forskel

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 10:38

> Men det er da trist at du ikke kan beholde bilen, vi er jo mange der har
> fuldt dig og din sierra.

ja hvis jeg bare kunne finde en lejlighed med internet, varme, vand og el
for kun under 1800kr om måneden så ville jeg kunne beholde den.

Fra : mfn

Dato : 18-05-07 11:16

> ja hvis jeg bare kunne finde en lejlighed med internet, varme, vand og el
> for kun under 1800kr om måneden så ville jeg kunne beholde den.

Du kan komme tæt på.

Da jeg boede i ungdomsbolig kostede den 1500 pr mdr. vand var med. El var
omkring 400 og så internettet kunne fås via kabel tv til omkring 150 kr. Du
skal bare spise pasta med ketchup hele måneden så kan du beholde dytten! ;)

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 14:57

> [...]
> Du
> skal bare spise pasta med ketchup hele måneden så kan du beholde dytten!

øhh... jeg flytter jo fra mit kollegie netop fordi at jeg IKKE længere
bliver studerende. så nytter det jo ikke at jeg får en ungdomsbolig.

Fra : Tom

Dato : 18-05-07 15:41

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> skrev i en meddelelse

> ja hvis jeg bare kunne finde en lejlighed med internet, varme, vand og el
> for kun under 1800kr om måneden så ville jeg kunne beholde den.

øh er der ingen ledige jobs hvor du bor?

--
Tom

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 19:10

> øh er der ingen ledige jobs hvor du bor?

Jo massere, bor i kbh men er studerende/lærling? er først færdig til
december og jeg skal flytte om ca. 2 måneders tid.

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 11:00

> Salg er jo ikke tilladt i denne gruppe, så heller ikke en henvisning er
> ok.

Hvad så med at man sagde at hvis man kan finde annoncen selv på dba så vil
man kunne få 2500kr rabat hvis man siger kodeordet dk.fritid.bil så er
det jo kun en rabat formidling og ikke et salg. Så for 5-10 min. arbejde så
er det jo en klækkelig timeløn.

Fra : SoL

Dato : 18-05-07 07:21

Det kan du da godt gøre - men du har da ingen kontrol med at de kommer
herfra, så du vil komme til at give rabatten til alle.
Så kan du jo ligeså godt sætte prisen til det - uden rabatter.

Knud

Fra : Dak

Dato : 18-05-07 10:36

"SoL" <ssen@bit.lk> wrote in message
> Det kan du da godt gøre - men du har da ingen kontrol med at de kommer
> herfra, så du vil komme til at give rabatten til alle.
> Så kan du jo ligeså godt sætte prisen til det - uden rabatter.

Nu har jeg så opdaget at de fleste som går på teknisk skole="brian" typer
ikke normalt er herinde så det er dem jeg vil prøve at undgå at sælge til.
Har ikke vildt meget lyst til at sælge til en unge som bare vil bruge bilen
til at køre råddent og i smadder.

Desuden så vil jeg jo gerne udtrykke min taknemmelighed for hjælpen herinde
fra.

Hvis det var lovligt så ville jeg endda afholde en auktion herinde uden en
mindstepris men den går jo nok ikke.

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-05-07 11:41

> [...]
> herinde fra.
>
> Hvis det var lovligt så ville jeg endda afholde en auktion herinde uden en

Som skrevet, så sæt den til salg i din signatur. Signaturen er et fristed,
ingen kan kommentere over.

- Martin