OT: Min nye Mustang :o)
Fra : Ukendt

Dato : 17-05-07 00:01

Hejsa Alle,

Ja jeg har jo lovet at lige ligge billeder op af min nye Mustang, jeg
hentede den idag oppe omkring Bjerringbro, og efter lidt kigning, en
prøvetur, og lidt mere kigning, så var jeg solgt, og hjemad gik det med mit
nye legetøj..

Specs:
1030ccm
80HK
4,8 Meter lang
1,85Meter bred
Tophastighed ca 84kmt

Jaja, ok fair nok, det er jo ikke en V8'er Ford, men en mustang er det
ihvertfald, og den er lige så meget racer som Ford modellen er:

http://starchild.dk/mustang/

Så endnu et stk legetøj er i stallen..

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 17-05-07 00:34

HAha lol :) Snydepels!
Men den ser sgu sjov ud den lille vandfræser!

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-07 09:22

> HAha lol :) Snydepels!
> Men den ser sgu sjov ud den lille vandfræser!

Hehe ja sagde jo intet om at det var en Ford Mustang

Og ja den kan godt komme afsted

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-05-07 17:04

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja!
Han sku' pelses for det lille nummer.

> Hehe ja sagde jo intet om at det var en Ford Mustang
>
> Og ja den kan godt komme afsted

Dét tror jeg gerne

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : ShutEye

Dato : 17-05-07 00:34

HAha lol :) Snydepels!
Men den ser sgu sjov ud den lille vandfræser!