Trailer stelproblem
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-05-07 17:51

HNyborgs 500/750 kg trailer med stelproblem.

Hvor skal man lede efter stelforbindelsen?

Hvad gør man hvis man vil have HN til at lave den (der er garanti på) -
laver han den selv eller sender han en i byen for at få den lavet?

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 14-05-07 19:15

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
>
> Hvad gør man hvis man vil have HN til at lave den (der er garanti på)
> - laver han den selv eller sender han en i byen for at få den lavet?

Problemet løst. Efter at have skilt stikket ad ved at rykke alle ledningerne
ud måtte jeg i gang med puslearbejdet med at samle dem rigtigt. Så kan jeg
lære ikke bare at rykke i ledningerne :)

Mange steder på nettet er tegningen af stikket et stik set forfra på bilen.
Ikke særligt genialt (det er vist kopier af kopier) - men da jeg fik
brillerne på kunne jeg se lidt hjælp på trailerstikket, der stod nogle numre
på lige som på et relæ - numre man kunne finde sammen med førnævnte
tegninger.

--
Per, Esbjerg
Godt man har en trailer - så er der da lidt der kan gå i stykker