Så skal der gang i Lobbyarbejdet.
Fra : BJ

Dato : 14-05-07 17:01

Here we go again....

Der skal afgiftslettelser på forskelligt sikkerhedsudstyr, lyder forslaget.

Mon det også omfatter kopholdere..?

http://fpn.dk/motor/bil/article66357.ece

--
Bjørn J.

Fra : Tom

Dato : 14-05-07 17:28

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> wrote in message
> Here we go again....
>
> Der skal afgiftslettelser på forskelligt sikkerhedsudstyr, lyder
> forslaget.
>
> Mon det også omfatter kopholdere..?
>
> http://fpn.dk/motor/bil/article66357.ece

.....eller større motorer så overhalinger lettere kan gennemføres

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 14-05-07 17:42

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> ....eller større motorer så overhalinger lettere kan gennemføres

.... samt automatiske dæktryksmålere i samme forbindelse

--
Bjørn J.

Fra : Frederik C

Dato : 15-05-07 13:38

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> ... samt automatiske dæktryksmålere i samme forbindelse
>
> --
> Bjørn J.

Keyless entry, så man ikke får nøglen i øjet...
Katapultsæder, hvis man kører udover en skrænt.
Tyske og japanske biler, så man ikke brænder op i en fransk.
Ferrarier, så man kan styre udenom forhindringer...

Etc. etc.

Mvh.

Frederik

Fra : BJ

Dato : 15-05-07 15:13

"Frederik C" <info@duelundaudio.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Tyske og japanske biler, så man ikke brænder op i en fransk.
> Ferrarier, så man kan styre udenom forhindringer...

Min kones Volvo S40 er udstyret med kompas i bakspejlet.

Kan det også indgå som afgiftsfrit sikkerhedsfremmende ekstraudstyr.?

--
Bjørn J.

Fra : Frederik C

Dato : 15-05-07 15:48

> [...]
>
> Min kones Volvo S40 er udstyret med kompas i bakspejlet.
>
> Kan det også indgå som afgiftsfrit sikkerhedsfremmende ekstraudstyr.?

JA!

I den forstand at hun jo ellers kunne blive i tvivl, om hun skulle bakke
eller køre fremad, når bilen skal ud af garagen...

"Mod nord Beate! Mod nord!"

Mvh.

Frederik

Fra : BJ

Dato : 15-05-07 16:03

"Frederik C" <info@duelundaudio.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> JA!
>
> I den forstand at hun jo ellers kunne blive i tvivl, om hun skulle bakke
> eller køre fremad, når bilen skal ud af garagen...
>
> "Mod nord Beate! Mod nord!"

Ok., så er det da godt det også er automatisk nedblændeligt.

"Blænd ned Frederik! Blænd ned!"

--
Bjørn J.