Uge update Golf 1 carbiolet..
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 21:28

Uha, det er jo næsten en skænsel at jeg skriver i denne uge, fordi det er
god nok ikke meget jeg har nået..

Jeg har monteret elruder bagi.
Spartlet første gang på bagklappen (der hvor rusten er fjernet)
Den rust der er lavet i kaleche stellet er slebet og grundet.
Der er boret huller i glasfiber bagkofangeren, og svejset møtrikker i de
beslag jeg har lavet til samme, så no kan den spædes fast.

Og så er der købt lidt bolte til motoren, som stadigt står hos
cylinderservice og min gearkassemand har ikke åbnet gearkassen endnu
nå men så må man jo væbne sig med tålmodighed..
Så det var en sølle omgang denne gang..

Mvh
Morten **som hvis alt går god, skal til jylland og købe en mustang på
onsdag**

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-05-07 22:03

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så det var en sølle omgang denne gang..
>
> Mvh
> Morten **som hvis alt går god, skal til jylland og købe en mustang på

Et nyt projekt til den kommende vinters mørke stunder

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-07 22:23

> Et nyt projekt til den kommende vinters mørke stunder

Nej mine resturerings projekt dage er ovre det sekundt min cabrio er færdig,
det gider jeg sq ikke igen..
I skal nok få nogle billeder hvis alt går som forventet onsdag..

Mvh
Morten

Fra : ShutEye

Dato : 13-05-07 23:31

> Nej mine resturerings projekt dage er ovre det sekundt min cabrio er
> færdig, det gider jeg sq ikke igen..

Åhr pjat med dig :)

> I skal nok få nogle billeder hvis alt går som forventet onsdag..

Lyder godt!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-05-07 09:02

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Åhr pjat med dig :)

Hele gruppen har endda fået det på skrift af ham

> Lyder godt!

Hente en Mustang.
Hmmmm, med det budget på Golf, så er det ikke en ny Mustang.
Lur mig om der ikke kommer reparationer på den også

Er gamle biler ikke bare herlige.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mr J..

Dato : 14-05-07 10:27

> Hele gruppen har endda fået det på skrift af ham

Ja, og den står jeg ved..

> Hente en Mustang.
> Hmmmm, med det budget på Golf, så er det ikke en ny Mustang.
> Lur mig om der ikke kommer reparationer på den også

Hey skal du kalde mig en fattiglus???
Og nej den er helt køreklar.. i bliver overrasket.. tro mig...

> Er gamle biler ikke bare herlige.

Jo bestemt, ingen tvivl der..

Mvh
Morten

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 14-05-07 10:58

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og den står jeg ved..

Holger og konen siger nej, øhhhhh JA til Unionen

> Hey skal du kalde mig en fattiglus???

Næææææ, bare en der ikke har plads i budget til et digicam

> Og nej den er helt køreklar.. i bliver overrasket.. tro mig...

Det er mange biler der er køreklare.
Spørgsmålet er bare hvad du opfatter som køreklar
Om den kan køre 1m uden at der sker noget.
Eller om den kan køre 2 år uden at der sker noget.
Der er stor forskel.

> Jo bestemt, ingen tvivl der..

Er nysgerrig efter hvad det er for en pony du tænker at trække hjem.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mr J..

Dato : 14-05-07 13:15

> Holger og konen siger nej, øhhhhh JA til Unionen

hehe

> Næææææ, bare en der ikke har plads i budget til et digicam

jaja det er jo prioritering...

> Det er mange biler der er køreklare.
> Spørgsmålet er bare hvad du opfatter som køreklar
> Om den kan køre 1m uden at der sker noget.
> Eller om den kan køre 2 år uden at der sker noget.
> Der er stor forskel.

Jeg tror ikke der bliver nogle reps i år...

> Er nysgerrig efter hvad det er for en pony du tænker at trække hjem.

Jeg lover der kommer billeder Onsdag nat når jeg kommer hjem til djævleøen
igen..

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 23-06-07 05:05

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Uha, det er jo næsten en skænsel at jeg skriver i denne uge, fordi det er
> god nok ikke meget jeg har nået..

Hvad så den sidste måned !