for en gang skyld er der lidt retfærdighed~
Fra : Kong Gulerod

Dato : 11-05-07 11:10

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-05-07 11:17

"Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> skrev i en meddelelse
news:f21fct$qjp$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hilleroed/2007/05/11/111227.htm?rss=true®ional

At nogen kan finde på at bare tænke tanken er mig en gåde.
De burde få deres hjerner undersøgt også

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-05-07 11:23

On 11 Maj, 12:09, "Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> wrote:
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hilleroed/2007/05/11/111227.htm...

Dejligt med noget konsekvens, det er da fuldstændigt vanvittigt at
gøre sådan noget.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lars Holst

Dato : 11-05-07 11:32

"Kong Gulerod" <avalid@(hasd)dsf.dr> said in

> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hilleroed/2007/05/11/111227.htm?r
> ss=true&regional

Det synes jeg er fint.
Så er der sorteret en smule ud i alle de som ikke burde have pappet.

Jeg håber bare på at potifiet også er tilstedeværende ved alle de andre
idiotigerninger der måtte ske hvert sekund i Danskertrafikken.

--
Lars Holst

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-05-07 11:39

On 11 Maj, 12:32, Lars Holst <delfine...@yahoo.com> wrote:

> Det synes jeg er fint.
> Så er der sorteret en smule ud i alle de som ikke burde have pappet.

Enig.

> Jeg håber bare på at potifiet også er tilstedeværende ved alle de andre
> idiotigerninger der måtte ske hvert sekund i Danskertrafikken.

Det er de jo af åbenlyse årsager som lejlighed og bevillinger ikke,
men lidt har jo også ret.

Fra : Anders Majland

Dato : 11-05-07 12:28

I går på vej ud af københavn var der nogen der slog katastrofeblinket til og
overhalede indenom i nødsporet ved Fløng. De var kommet et par hundrede
meter forbi os der der kom en politibil samme vej. Da vi passerede var de "i
samtale" og de havde squ også fortjent deres straf. Btw så var det en
gulplade passat, og de manglede også forreste nummerplade ...

/A

Fra : Per O.

Dato : 11-05-07 15:19

> [...]
>"i samtale" og de havde squ også fortjent deres straf. Btw så var det en
>gulplade passat, og de manglede også forreste nummerplade ...

har oplevet noget lignende ved en kø ind mod Vejle. En tyker i stor BMW
blæste forbi for fuldt knald i nødsporet (ikke noget føleri her!) og jeg sad
og ønskede mig at der ville være en politibil der så det. Det var der så 200
meter længere fremme, så der stoppede tyskerens forbikørsel

Var der nogen som godtede sig!! Jeg gjorde i hvert fald.

Jeg har faktisk selv prøvet at køre så langt ud i nødsporet, at de tosser
som kom rullende der, ikke kunne komme videre. Der var lige pludselig 7-10
biler inde i nødsporet, som så pænt måtte blive der til trafikken igen fik
frit løb. Jeg holdt naturligvis øje med om der kom et udrykningskøretøj som
skulle forbi, men der var kun de fortravlede og utålmodige idioter i køen
lige til vi igen kunne køre

--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-07 15:48

Per O. wrote:

> Jeg har faktisk selv prøvet at køre så langt ud i nødsporet, at de
> tosser som kom rullende der, ikke kunne komme videre.

Du er sandt for dyden lidt af en helt, hva'?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-07 15:59

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> biler inde i nødsporet, som så pænt måtte blive der til trafikken igen fik

Ja der findes mange idioter som skal lege politibetjent fordi de trænger til
at udvise magt og konen bestemmer i hjemmet. Hvem er den værste - dig eller
den som kommer i sin 4x4 bagved og puffer dig af vejen?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-05-07 16:29

On Fri, 11 May 2007 16:18:30 +0200 "Per O."
<webmaster@tosseparkering.dk> sent the following smoke signals:

> [...]
>biler inde i nødsporet, som så pænt måtte blive der til trafikken igen fik

Og hvad hvis trafikken pludselig stopper fuldstændigt og et
redningskøretøj skal forbi i nødsporet?

Altså bare fordi at de andre opfører sig som idioter, behøver du jo ikke
også at gøre det...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henning

Dato : 11-05-07 19:25

> [...]
>biler inde i nødsporet, som så pænt måtte blive der til trafikken igen fik

Det giver så en bøde - men hvis du gik i stå og blev nød til at trække
ind er det en anden sag

Fra : Mogens

Dato : 12-05-07 21:07

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har faktisk selv prøvet at køre så langt ud i nødsporet, at de tosser
> som kom rullende der, ikke kunne komme videre.

Ja, du har sikkert nok at se til, når du kører på motorvejen derudaf

Fra : Mogens

Dato : 12-05-07 21:09

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i en meddelelse

> "Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

Ja, du har sikkert nok at se til, når du kører på motorvejen derudaf.
"Idioter" på begges sider af dig - folk gennem nødsporet og tilsvarende
passager på venstre side af dig, når 2 baner blir til een. For så sørger
du vel også for at lukke af. Gosh...

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-05-07 14:47

Mogens skrev:
> [...]
> "Idioter" på begges sider af dig - folk gennem nødsporet og tilsvarende
> passager på venstre side af dig, når 2 baner blir til een. For så sørger

Du mener så du ikke kan snyde dig foran hverken den ene vej eller den anden?

--
MVH Finn

Fra : Mogens

Dato : 13-05-07 16:38

> Du mener så du ikke kan snyde dig foran hverken den ene vej eller den
> anden?

LOL - here we go again

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-05-07 13:36

Kong Gulerod wrote:
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hilleroed/2007/05/11/111227.htm?rss=true®ional

SÅ KA DE LÆRE DET!

XXXXXXXXXXXX CENCURERET XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Fra : alexbo

Dato : 11-05-07 14:50

mvh
Alex Christensen

Fra : Peter Anskjær

Dato : 11-05-07 15:43

> mvh
> Alex Christensen

Uha, så går det løs

Mvh
Peter

Fra : Lars [6710]

Dato : 11-05-07 17:53

alexbo skrev:
> mvh
> Alex Christensen

Det er da principielt S.... ligegyldigt om det ser farligt ud eller ej....
Det er vildt, det udsætter andre for unødig fare og det er ulovligt i en
grad så det koster pappet

Vi kan ikke bedømme hastigheden på dem der kører for nordgående, men ET
er helt sikkert, og det er at de der kører på vej nord på, de regner
ihvertfald ikke med at nogen paphoveder lige pludselig krydser
midterrabatten og vælter ud på motorvejen.
Sikke nogen situationer det kan gi

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : 3140 Jim Bob

Dato : 11-05-07 18:36

> mvh
> Alex Christensen

Nej, men rygmarvsrefleksen fra alle ng'ens lov-og-orden paphatte er på
automatpilot. Gad vide hvor mange af de fjolser, der rent faktisk var
tilstede? Jeg holdt selv i køen, og der var ikke ret megen trafik i de
modkørende baner, og ganske fin oversigt på strækningen mellem Helsingør og
Kvistgård.

/JB

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-07 19:10

On Fri, 11 May 2007 19:35:32 +0200, "3140 Jim Bob" <wholesome@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>modkørende baner, og ganske fin oversigt på strækningen mellem Helsingør og

Også til dem, der kører 160+. Jeg kommer der jævnligt og føler
nærmest, firma-Zafira'en bliver blæst ud i grøften af hurtige Audier
mfl.
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-05-07 22:09

Hvis det kun skal gå efter farlighed
og ikke efter om det er ulovligt eller ej.
Så er der jo ikke langt til totalt anarki.
Farligheden er jo også subjektivt vurderet,
så det er op til en selv hvad der er farligt eller ej.
Så er det jo også op til en selv hvad der skal være tilladt eller ej.
Er det nu også en holdbar situation?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Henning

Dato : 11-05-07 19:27

On Fri, 11 May 2007 12:09:38 +0200, "Kong Gulerod"
<avalid@(hasd)dsf.dr> wrote:

>http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hilleroed/2007/05/11/111227.htm?rss=true®ional

Men hvad er straffen? I radion nævnte de ubetinget frakendelse af
kortet "en periode", i tv-avisen var det 3 års betinget. Der er kæmpe
forskel...