Saab
Fra : Erik Kirkegaard

Dato : 10-05-07 10:45

Jeg regner med at købe en Saab på lørdag...en 2004
9-3 t med Hirsch tuning og lædersæde og alt i udstyr.
Den har så 185 HK og kan nok grine af de fleste brian-biler.
Jeg er selvfølgelig også 40 og sætter måske sikkerhed og komfort
højere end rævehaler og kæmpe "ice"

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-05-07 11:06

"Erik Kirkegaard (slet IYLBI)" <erik@IYLBIsurfmail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg regner med at købe en Saab på lørdag...en 2004
> 9-3 t med Hirsch tuning og lædersæde og alt i udstyr.
> Den har så 185 HK og kan nok grine af de fleste brian-biler.

Rigtig fin bil!!

Bare lov mig du ikke forsøger, at grine af de lidt ældre SAAB'er.. specielt
9000 2,3 Turbo.. så bliver det ikke dig der griner sidst.. hehe

> Jeg er selvfølgelig også 40 og sætter måske sikkerhed og komfort
> højere end rævehaler og kæmpe "ice"

Det er da også 20 gange federe IMHO.

Fra : Jakob

Dato : 10-05-07 13:22

> [...]
>
> Bare lov mig du ikke forsøger, at grine af de lidt ældre SAAB'er..
> specielt 9000 2,3 Turbo.. så bliver det ikke dig der griner sidst.. hehe

Hørt hørt :) Min tunet Saab 9000 Aero er der ikke mange der kommer forbi.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-05-07 23:20

> Hørt hørt :) Min tunet Saab 9000 Aero er der ikke mange der kommer forbi.

Jeg skal da gerne prøve i min tunede CS'er :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-05-07 01:03

On Fri, 11 May 2007 00:19:34 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Jeg skal da gerne prøve i min tunede CS'er :)

Var det ikke nemmere at sammenligne størrelsen på jeres tissemænd?

Så slipper vi andre også for at læse artiklen med overskriften
"To Saab'er indblandet i voldsomt færdselsuheld med dødelig udgang"

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-05-07 08:39

> Var det ikke nemmere at sammenligne størrelsen på jeres tissemænd?

Det er ikke nødvendigt for der vinder jeg også... LOL

> Så slipper vi andre også for at læse artiklen med overskriften
> "To Saab'er indblandet i voldsomt færdselsuheld med dødelig udgang"

Hallo!! Det er SAAB... en sikker bil.. )

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 11-05-07 09:05

> Det er ikke nødvendigt for der vinder jeg også... LOL

> Hallo!! Det er SAAB... en sikker bil.. )

Hallo!!!!
Det er jer der kører.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-05-07 09:06

> Hallo!!!!
> Det er jer der kører.

Åhh... piz :)

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-05-07 14:47

On Fri, 11 May 2007 09:38:30 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Det er ikke nødvendigt for der vinder jeg også... LOL

Ja, det siger min kæreste også...

>Hallo!! Det er SAAB... en sikker bil.. )

Så hvis to Såb'er støder sammen, hvem skal så absorbere kraften

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-05-07 21:09

> Ja, det siger min kæreste også...

LOL

> Så hvis to Såb'er støder sammen, hvem skal så absorbere kraften

Darwin :)

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-05-07 09:28

Hr. Jensen skrev:
> Ja, det siger min kæreste også...

Hvad kender hun til Martins?

--
MVH Finn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 10:24

On Sat, 12 May 2007 10:28:10 +0200 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Hvad kender hun til Martins?

Spørg hellere hvad jeg kender til Martins bedre halvdel...

DET' GAS! Du ka' ta' det!

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-05-07 11:15

Hr. Jensen skrev:
> Spørg hellere hvad jeg kender til Martins bedre halvdel...

Det begynder at blive indviklet det her. ;-

> DET' GAS! Du ka' ta' det!

Der plejer at være flest sure miner når jeg giver det.

--
MVH Finn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 13:29

On Sat, 12 May 2007 12:14:37 +0200 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Der plejer at være flest sure miner når jeg giver det.

Flatulens kan også være meget generende...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-05-07 01:16

Hr. Jensen skrev:
> Flatulens kan også være meget generende...

Fla hva'for noget?

--
MVH Finn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-05-07 16:41

On Sun, 13 May 2007 02:15:44 +0200 Finn Guldmann <n@a.invalid> sent the
following smoke signals:

>Fla hva'for noget?

"Flatulens, (af nylat. flatulentia, af flatus 'vind', af flare 'blæse'),
forøget dannelse og afgang af tarmluft (flatus) gennem
endetarmsåbningen. Tarmluften består af kvælstof, der via blodet stammer
fra indåndingsluften, samt af brint og kuldioxid, der dannes i tyktarmen
ved den normale fordøjelsesproces sammen med ildelugtende luftarter
(bl.a. svovlbrinter). De sidstnævnte udgør mindre end 1 % af det totale
luftvolumen. Sukkerarter i grøntsager, især bælgfrugter, er hovedkilde
til luftdannelsen. Afhængigt af kost og tarmens bakterieflora kan den
daglige luftafgang variere mellem 400 og 2000 ml. Flatulens er som
hovedregel ikke tegn på sygdom; ved mælkesukkersygdom
(laktoseintolerans) kan mælkesukkeret dog ikke spaltes og optages, og
sygdommen ledsages derfor af dannelse af en forøget mængde brint i
tyktarmen."

Med andre ord: Mange sure miner, når du fiser...

Med mindre at der er bøsser til stede. De skulle eftersigende begynde at
synge "Love is in the air", når de kan lugte en prut.

Så lærte du også dét i dag.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-05-07 11:33

> Spørg hellere hvad jeg kender til Martins bedre halvdel...

Hvem siger det er en pige??

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 13:28

On Sat, 12 May 2007 12:32:35 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Hvem siger det er en pige??

Fordi at du omtaler ham som "konen"?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-05-07 15:09

> Fordi at du omtaler ham som "konen"?

Piz...

Men har nu altså også hørt bøsser omtale manden som konen.. eller er det
omvendt? øhh

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 20:21

On Sat, 12 May 2007 16:08:36 +0200 "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> sent the following smoke signals:

>Piz...
>
>Men har nu altså også hørt bøsser omtale manden som konen.. eller er det
>omvendt? øhh

Man kan let se hvem der er konen i et bøsseforhold.....Det er ham med
sugemærkerne i nakken.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-05-07 20:23

> Man kan let se hvem der er konen i et bøsseforhold.....Det er ham med
> sugemærkerne i nakken.

Hehe

Fra : Jakob

Dato : 11-05-07 11:51

> Jeg skal da gerne prøve i min tunede CS'er :)

Jeg er altid frisk ;). Kommer nok til Blackrace med min. Vil gerne se hvad
den kører en 1/4mile på.. Du har måske gjort mere end de 240hk som der står
på bilgalleri?

Den er desværre ikke blevet rullet endnu, men i følge maptun burde den ha
290hk..

Sorry for offtopic :)

Fra : Torben E

Dato : 11-05-07 12:15

"Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Den er desværre ikke blevet rullet endnu, men i følge maptun burde den ha
> 290hk..

Hvor bor den henne af ? bare sådan hvis man ser den en dag

Torben E 9000 CC T+

Fra : Jakob

Dato : 11-05-07 12:17

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jakob" <Jake@airsoftzone(fjern).dk> skrev i en meddelelse

> Hvor bor den henne af ? bare sådan hvis man ser den en dag
>
> Torben E 9000 CC T+

Hej Torben.

Aalborg :)

Din 9000 er i øvrigt for vild. Totalt respekt herfra i hvertfald.
Har også lidt fremtidsplaner med aeroen, men det er svært at få råd til det
hele på SU..

Fra : Torben E

Dato : 11-05-07 16:53

> [...]
>
> Din 9000 er i øvrigt for vild. Totalt respekt herfra i hvertfald.
> Har også lidt fremtidsplaner med aeroen, men det er svært at få råd til

Tak tak, ja så ses vi jo nok ikke lige sådan

Torben E (horsens)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-05-07 14:43

> Jeg er altid frisk ;). Kommer nok til Blackrace med min. Vil gerne se hvad
> den kører en 1/4mile på.. Du har måske gjort mere end de 240hk som der
> står på bilgalleri?

Bilgalleri har jeg ikke rodet med længe :)

> Den er desværre ikke blevet rullet endnu, men i følge maptun burde den ha
> 290hk..

Det ender jeg nok også på. Pt. er den uden plader da jeg lige skal have
gjort lidt ved den før jeg gider betale forsikring og vægtafgift.

Men pt. er det stadig de 240hk