F1 i KBH
Fra : Tom

Dato : 08-05-07 19:41

http://www.bt.dk/article/20070508/SPORT08/70508062/0/A

Kunne da være helt vildt hvis det vitterlig kunne lade sig gøre. Jeg ville
helt sikker støtte op ved at købe billetter

--
Tom

Fra : Klaus G.

Dato : 08-05-07 20:29

> http://www.bt.dk/article/20070508/SPORT08/70508062/0/A
>
> Kunne da være helt vildt hvis det vitterlig kunne lade sig gøre. Jeg ville
> helt sikker støtte op ved at købe billetter
Dream on :)

De finder næppe de adskellige hundrede millioner der skal til for at lave
kbh. om til en racerbane.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Tom

Dato : 08-05-07 20:32

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Dream on :)
>
> De finder næppe de adskellige hundrede millioner der skal til for at lave
> kbh. om til en racerbane.

Måske når der også kommer indtægt i form af billetter, TV-rettigheder,
Reklamer og hvad der ellers måtte være for at bringe 100.000 turister til
København

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 08-05-07 21:34

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Måske når der også kommer indtægt i form af billetter, TV-rettigheder,
> Reklamer og hvad der ellers måtte være for at bringe 100.000 turister til
> København

De glemmer helt, at F1 er en lukrativ forretning, hvor arrangøren
INTET gør, uden at der er en milliardgevinst i sigte. Kbh kan næppe
skaffe sikkerhed for de indtægter, der skal til - forget it

Fra : Bruno

Dato : 09-05-07 13:31

Tom wrote:
> http://www.bt.dk/article/20070508/SPORT08/70508062/0/A
>
> Kunne da være helt vildt hvis det vitterlig kunne lade sig gøre. Jeg ville
> helt sikker støtte op ved at købe billetter

Det ville da bestemt være spændende, men som de andre skriver er tanken
helt i skoven.

- F1 Kalenderen er allerede presset og der er mange nye steder på vej.
- FIA satser på at få flere løb udenfor EU
- F1 er så dyrt at det er politisk umuligt, tænk på al balladen fra dem
som vil havde børnehaver/skoler/plejehjem/hopitaler/p-pladser... i stedet.

Personligt så ser jeg forøvrigt hellere DTM, MotoGP eller CART (eller
hvad det nu hedder for tiden), det er altså mange gange mere spændende
end F1 hvor det nærmest er en sensation hvis der er mere end to
overhalininger i et løb.

Mvh
Bruno