Køb af ABS pumpe over e-bay
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-05-07 11:49

ABS pumpen er desværre gået i min Chrysler 300 2,7 LE '00. Ejner-Hessel
skal
have 4350 kr. + moms og arbejdsløn for at skifte den. Det er lige i
overkanten af hvad jeg har råd til pt og er ikke intersseret i at køre i
en
bil uden abs, så jeg søgte på e-bay efter delen. Nu er jeg desværre ikke
særlig kyndig indenfor området, så jeg håber på at en af jer kan sige mig
om
den del jeg har fundet er den del jeg reelt set skal bruge... prisen er jo
en ganske anden.

Her er linket:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300108855329
#e
bayphotohosting

Hos Ejner-Hessel mener de at det er lige meget om delen kommer fra en
3,5'er
eller en 2,7'er som min... de kører med stort set de samme motor og
elektronik dele.

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-07 13:22

> Her er linket:
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300108855329
> #e
> bayphotohosting

Vær opmærksom på 3 ting:

1. den er brugt
2. husk at der kommer told+moms oveni også på portoen..
3. spørg sælger om han overhovedet vil sende til danmark..

Mvh
Morten

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 07-05-07 13:37

> 1. den er brugt
> 2. husk at der kommer told+moms oveni også på portoen..
> 3. spørg sælger om han overhovedet vil sende til danmark..

Jeg er klar over den er brugt... selv en brugt herhjemme vil koste mig
3000
kr. + moms hos en hugger. Mht. told + moms har jeg aldrig oplevet det og
jeg
har købt en del over e-bay. Skulle jeg komme til at betale told + moms går
det nok, da delen jo koster under 500kr. Jeg er igang med at undersøge om
han sender til DK... det plejer cool cash nu at ændre på hvis ikke.
Spørgsmålet var mere rettet imod om nogen kunne se om den viste del på
billedet rent faktisk er en abs pumpe? Jeg har aldrig selv set sådan en
dims
før nemlig.

Fra : Tom

Dato : 07-05-07 16:28

"Lars Bjerregaard" <lars.bjerregaard@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> Spørgsmålet var mere rettet imod om nogen kunne se om den viste del på
> billedet rent faktisk er en abs pumpe? Jeg har aldrig selv set sådan en

Den ligner nu til forveksling temmelig meget en "pumpe" som jeg nu nok ville
kalde en ABS ventil eller Steuerventil....der er dog også en pumpe i
ventilblokken. Om den passer finder du jo nok ud af

--
Tom