Trafikradioen
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-05-07 15:54

"...der løber et levende rådyr rundt på de 2 kørebaner" ...

Advarslen består nok i at alt hvad der bevæger sig er levende :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Claudia Mørk

Dato : 05-05-07 16:18

Total tanketorsk

Minder mig dog om en anden episode, mener det var da den nyfødte Prins
Christian blev kørt hjem fra hospitalet - Frederik kørte selv bilen,
selvfølgelig: "...Og her kommer Prinse-parret i deres firehjulstrukket
firehjulstrækker.." Jeg måtte lige rynke på panden, før jeg faldt om af
grin..

/C

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-05-07 01:09

On Sat, 5 May 2007 17:17:34 +0200 "Claudia Mørk" <trend@failed.dk> sent
the following smoke signals:

> [...]
>selvfølgelig: "...Og her kommer Prinse-parret i deres firehjulstrukket
>firehjulstrækker.." Jeg måtte lige rynke på panden, før jeg faldt om af

Nå, der var ikke tale om en firehjulstrukket firehjulstrækker med træk
på alle fire hjul?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 06-05-07 09:05

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> writes:

> On Sat, 5 May 2007 17:17:34 +0200 "Claudia Mørk" <trend@failed.dk> sent
> the following smoke signals:

> Nå, der var ikke tale om en firehjulstrukket firehjulstrækker med træk
> på alle fire hjul?

En håndboldspiller (Otto Mertz hed han vist) lavede engang en
studsbold fra spids vinkel som lige akkurat sneg sig på den forkerte
side af stolpen "Jaaeh, den fik skru nok, men ikke nok", lød
kommentaren.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-07 17:57

Per Henneberg Kristensen used his keyboard to write :
> "...der løber et levende rådyr rundt på de 2 kørebaner" ...

> Advarslen består nok i at alt hvad der bevæger sig er levende :)

På trafikken.dk kan man også ofte læse en besked om at der er sket
uheld med køretøjer på motorvejen. Ja tak, hva sku de ellers være sket
med? :) Det er jo ikke normalen at der er fodgængere eller dyr på
motorvejen...